Finken Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Da har jeg tatt noen bilder, men blir ikke bra, må få vaska den først, er helt nedstøva og dårlig lys, håper på og få montert den ferdig i helga og få lagt film på rutene, da er det bare og få vaska den og finne en bensinstasjon med bra lys så skal jeg vise dere hvor fin børsa har blitt, ser jo bare stusselig nå uten lister og alt. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Blei dårlig kvalitet på bildene å, får prøve og få til no bedre av en ferdig bil seinere i helga. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biohazard Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Så jo bra ut det. :) Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Skal få til no bilder seinere i helga når bilen er ferdig montert, få spylt av den alt støvet og tatt noen fine bilder. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Derfor jeg ikke har sett den på en stund da :( Blei i ihvertfall veldig pen med ny lakk, husker jeg sto med halv krämern hver gang du kjørte forbi :) Du gikk forresten i klassen til bruttern på vk1 du :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Røde biler ruler når de er blanke og fine. Denne rødfargen er dritfin! Skikkelig flott bil! Har trua på planene dine for anlegg og motor :respect Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Hvem er broren din a rally koffen? Har ikke fått gjort så mye på bilen i helga som jeg hadde planer om, blei sjuk og har ikke fått gjort en dritt, er hjemme ifra jobben i dag, men satser på og få kommet igang og gjort den ferdig til helga igjen. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Hvem er broren din a rally koffen? Har ikke fått gjort så mye på bilen i helga som jeg hadde planer om, blei sjuk og har ikke fått gjort en dritt, er hjemme ifra jobben i dag, men satser på og få kommet igang og gjort den ferdig til helga igjen. Dag-Inge hetern :) kjører 945 turbo nå :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Originalspeil for guds skyld! Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Dag Inge ja, lenge siden jeg har sett ham nå, så han på bayern en sjelden gang før. Blir nok penere med de speila når jeg får på alle listene og sånn, der litt rart ut nå, men merker at det blir bedre og bedre når alt av lister og sånn begynner og komme på. Trur jeg har blåst toppakningen da, begynt og bruke masse vann og ikke helt fresk, så blir nok bytte av den, sku rivd ut hele maskinisten og oppgradert litt, men får se, får gruble litt i helga. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Sjekk om det ikke er varmeapparatet som lekker. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hmm, kansje det, men den driver og kutter å, så er nok topp pakningen, håper det er topp pakningen, bytter heller den enn og kødde med og få ut varmeapperatet. Noen erfaringer med at toppene er skeive eller går det stort sett bra? Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Felgane blei ikke pulverlakkert da, har netopp kjøpt meg leilighet, så hadde ikke råd til det nå, men blei fine med vanlig lakk også, slenger ut et bilde av den ene. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Da begynner det og skje no, har igjen litt småtteri her og der, kanalskjørt, blinkere og litt her og der. Her er den jo møkkete og litt stusselig da. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Skal sote rutene forann også, men må ta alle rutene på nytt p.g.a no skikkelig møkkafilm. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg