Dr_S Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Hvis du byttet listene til fangeren, og ikka har kasta de så kan jo jeg kjøpe de:) Svar på PM;) Kan svare her jeg :) Har ikke kasta de, ligger i kjelleren de. Hva trenger du? Foran eller bak? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Kan svare her jeg :) Har ikke kasta de, ligger i kjelleren de. Hva trenger du? Foran eller bak? Greit det. Jeg trenger komplett lister til m-tech fronten, helst med den til skiltet.. Hva vil du ha for det?:) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 er ikke sikker men møtte jeg deg i går jeg kjørte ut fra tbg og du inn mot tbg, kjønner tror du prøvde og hilse men rakk ikke se det kom så fort hehe Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Hmm..kjørte mye igår..hvor ca da? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 ca etter 1 min fra rundkjøringa der du kan ta ned tomsbakken, jeg kom retning mot horten og du mot tbg eller så må det ha vært noen ande som prøvde og hilse på meg som jeg ikke helt vet hvem er :) Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Var ikke meg det, iaf :) Idag fikk jeg gjort meg ferdig med det jeg skulle gjøre før ferien. Hadde tidligere risting i rattet ved vanlig kjøring, men ikke ved nedbremsing. Mistenkte derfor at det kunne være ubalanse i felgene. Og det var det, i begge to foran. Sto dessuten en skrue i ene dekket, som ble fjernet og så plugget de dekket. Kostet meg 200,- hos Dekkmester'n i Tønsberg, god service! Så fikk jeg hjelp av en kamerat til å bytte viftereim og klimareim. Og da vi tok av viftereima, fant jeg ut hva den dunk-dunk lyden var, har lurt på den lenge.. Den var så slitt at det var falt av et stort stykke gummi, og dette hakket lagde lyd da den passerte strammehjulet. Så da forsvant en ulyd idag og! Deilig! :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagicM Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 høres ut som du har flere ulyder! hvilkene andre ulyder har du? begynner å få smaken på e36 jeg og nå, har siklet lenge... mulig jeg må til tyskland evt å handle 325/328 pga deg dr_s ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 høres ut som du har flere ulyder! hvilkene andre ulyder har du?begynner å få smaken på e36 jeg og nå, har siklet lenge... mulig jeg må til tyskland evt å handle 325/328 pga deg dr_s ;) Hehe, jeg ordla meg litt feil der..var bare denne ulyden jeg hadde! Men den var så deilig å bli kvitt, har bekymret meg en stund nå.. Men bilen går jo bra, og ikke noe problemer, så det er flott :) Hyggelig hvis du også kjøper E36, jeg er forelska i modellen, hehe. :race Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Ikke så mye som har skjedd med bilen utenom vanlg vedlikehold.. Byttet 8 klips til M-tech støtlistene, fant ut at listene var modne for utskiftning så bestilte nye fra GS. Har også kjøpt et sett brukte rails som er på vei snart. Er flassete og korrosjon på de som er der nå. Reiser nedover til Danmark på ferie til lørdag, så tenkte å ta diverse småting på bilen før avreise. Bytte olje+filter og skal sjekke en ulyd som har vart en stund. Skal også ha ny viftereim og klimareim og bytte dørlås. Så avbalansere felgene, er litt risting ved normal kjøring... Leter fremdeles etter mellomstor kjørecomputer med CC, M3 hekkfanger og sideskjørt Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Nå har jeg akkurat montert kliss nye M-tech lister på sidene og nye lister på front- og bakfanger. Det gjorde seg gitt! Kjøpt viftereim (300 spenn!) og reim til klimakompressoren. Bestilt ny lås på førersida og justert lyktene. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Da var alle kommet hjem i god behold og touringen har fått smake på dansk asfalt. Det ble 100 mil på dansk jord totalt, og det er ikke en meter av de med sprekker eller huller i vegbanen! Danske veier er det beste jeg har kjørt på hittil, utenom Autobahn. Helt utrolig deilige langstrekker som det bare er å hive inn 5. giret på og la sekseren kose seg! 328en lå helt klistra til motorveien i 200 uten at den spora en ENESTE gang eller vibrasjon i ratt/bremser!! Bodde i Hvide Sande, liten plass på vestkysten av Danmark. Kommer litt bilder etterhvert Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Måtte jo bare knipse noen bilder av de fantastiske veiene danskene har: Aldri på tur uten TomTom Navigator :) Kan jo også nevne som en kuriositet at jeg under 1 ukes opphold/100 mil i Danmark ikke så en eneste politibil/mann! Prøv det i Norge! Fantes heller ikke fotobokser, fartshumper eller annet faenskap... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Slenger ut et interiør/motorbilde også, lekte litt fotograf i ferien :) Også nyshina motorrom da: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Idag ble det endelig oppholdsvær ute så da benyttet jeg sjansen til å få gjort litt på bilen. Fant frem railsene jeg handla av kim: Ene siden av: Gammel stygg rails av: Egentlig veldig lett å bytte, det er 3 torx-skruer på hver side, så bare løfter du de av. Så dro jeg en tur til byen og handlet dette: Fikk endelig rota meg til å handle Meguairs microfiber+nxt tech wax Sonax felgrensen er forbruksvare :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Idag var det endelig oppholdsvær. Satte bilen i skyggen, vasket den med Meguiar's såpa og tørket med pusseskinn. Så tok jeg frem flaska med Meguiar's Tech-Wax og microfiberkluten Må jeg er mektig imponert over glansen denne voksen lager! Meget lett å påføre og polere vekk, fin å jobbe med. Bilen er helt sinnsyk blank nå! Ble overivrig og tok også felger og inni dører, hehe Felgene ble dritblanke! Skal dere noengang ha en voks som feier andre merker av banen, kjøp Meguair's!! Jeg er frelst! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg