B230ft Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Du har nok ideer med godt potensiale i, synes du skal gå for din egen vei. Så får du noe personlig :) 240 er en bil full av potensiale og mye som kan gjøres med i alle himmelrettninger, så vill fantasi.. så får du noe personlig og unikt . haha hørtes nesten ut som en konfirmasjons tale!:D men angående kam, A kam er helt 100, du legger ikke merke til at du har noe sånn WOOOW kvass kam, den bare levverer slik en kam skal.. med justerbart kamdrev blir den helt ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Jeg kjørte med A kam først, ble anbefalt å sette inn K kam... Jeg synes K kammen er god å kjøre med... Greit bunndrag og henger med langt opp i registeret. Den er ikke helt død på bunn hvis noen trodde det. Nå blir det en kam som det står "ikke anbefalt for gatebruk på". Men åssen automatkasse er det? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 haha hørtes nesten ut som en konfirmasjons tale!:D men angående kam, A kam er helt 100, du legger ikke merke til at du har noe sånn WOOOW kvass kam, den bare levverer slik en kam skal.. med justerbart kamdrev blir den helt ok har justerbart kamdrev så det er ikkje no problem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Jeg er veldig fornøyd med K kam, kjører med T3 ar48 turbo fra cosworth og std FT motor... Begynner å lade ved ca 2200rpm, lader maks ved 2500rpm.. Da har jeg full effekt hele veien etter det, virker i allefall sånn. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg