Gå til innhold

Snublet over en forsterker på kjøkkenbenken...

Ranger emnet


Rockford Seat

Anbefalte innlegg

En dag jeg kom hjem så lå det en svart monoforsterker fra ett merke som for meg er upløyd mark. Tok å skudde den opp for å se på innmaten da det ikke var noen eksterne sikringer på den... Merket var Great American Sound. Den er brukbart stor, og ser helt ok ut. Det eneste jeg så på printkortet av tekst var ett stort merke på selve print kortet som stod DANGER :doh

 

Er det noen som kjenner til merket eller har vært borti i en svart monoforsterker av dette merket ?? Dekselet har logo og skrift i sølv. Ser litt kjiip ut egentlig design messig og på kortsiden hvor delefilterne sitter ser billig ut. Skal komme med noen bilder når jeg har mere strøm på batteriet på kamera.

 

Litt kjekt å vite om det er noen som kan hjelpe meg med litt info, eller kjenner til pris osv på denne. Lurte på om jeg skal bytte den til meg.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GAS :)

 

brl.se selger dette.. Megabillig, og er vel på linje under Boss vil jeg tro :)

Kommer vel helt an på hvilken serie GAS man evt kjøper da, hehe...

 

Var vel en viss Street A bil på NM i dB-drag som hadde GAS amper, vel og merke GAS competition, som leverte noe sånn som 9,6kW

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:driving

 

Nils Petter: Nå skal ikke du komme her å ødelegge :fatality:

 

Hmmm.. det står Linkable på den gitt.. 76 cm lang..

 

IMG_3374.th.JPG

IMG_3375.th.JPG

IMG_3378.th.JPG

IMG_3379.th.JPG

IMG_3380.th.JPG

IMG_3381.th.JPG

IMG_3384.th.JPG

 

Dobble 53mm terminaler skal avsikres opptil 440 amp.. ikke ser den ille ut inni heller.

 

Samme innmat som Lanzar Opti 4000D og en haug andre XXX4000XXX forsterkere.. Gleder meg til å høre den på en MX18 eller hva nå det blir. :bok:

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag jeg kom hjem så lå det en svart monoforsterker fra ett merke som for meg er upløyd mark. Tok å skudde den opp for å se på innmaten da det ikke var noen eksterne sikringer på den... Merket var Great American Sound. Den er brukbart stor, og ser helt ok ut. Det eneste jeg så på printkortet av tekst var ett stort merke på selve print kortet som stod DANGER :doh

 

Er det noen som kjenner til merket eller har vært borti i en svart monoforsterker av dette merket ?? Dekselet har logo og skrift i sølv. Ser litt kjiip ut egentlig design messig og på kortsiden hvor delefilterne sitter ser billig ut. Skal komme med noen bilder når jeg har mere strøm på batteriet på kamera.

 

Litt kjekt å vite om det er noen som kan hjelpe meg med litt info, eller kjenner til pris osv på denne. Lurte på om jeg skal bytte den til meg.

 

Den forsterkeren er uansett produsert OEM, så man skal være litt varsom med å kritisere denne, hehe. Har sett lignende innmat i mange anerkjente merker også. Jeg holder en god knapp på at denne bør du "snuble" inn i bilen din å prøve. Oser litt sport av den innmaten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsterkeren er uansett produsert OEM, så man skal være litt varsom med å kritisere denne, hehe. Har sett lignende innmat i mange anerkjente merker også. Jeg holder en god knapp på at denne bør du "snuble" inn i bilen din å prøve. Oser litt sport av den innmaten!

Som jeg sa, 4,8kW pr amp bør fungere ;) men så koster den jo også 15 000sek.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nok ikke min, jeg har da ingen stor interesse av dB drag så jeg driver heller og prøver å få eieren til å koble på en MX18.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår