Gå til innhold

Kjørekurs Vålerbanen Den 24/9 Kl 1730-2030

Ranger emnet


turbothomas

Anbefalte innlegg

EDIT; Ny dato!

 

Kjøringa arrangeres av undertegnede.

Instruktører er Fredrik Sørlie samt en til av Prodriver-gutta.

 

På banen vil det være ingen sjikaner, da maks 20 biler kan delta. All erfaring fra tidligere arr. tilsier at det blir god plass på banen, og alle får kjørt det de orker. Tilbakemeldingene har vært udelt poistive. Dette er kjøringa for dem som vil lære seg kjøreteknikk og utforske bilens egenskaper i et ”trygt miljø”.

 

 

Reglene på Våler er stenhårde og ufravikelige;

 All kjøring forgår på eget ansvar, Veitrafikkloven gjelder. Bilen SKAL derfor være i forskriftsmessig bra stand. Undertegnede og instruktører har all makt ved tvil. Jordebiler og andre biler med lignende formål bes holde seg hjemme. Ved tvil, kontakt undertegnede.

 Støygrense er 90db. Hvis noen blir målt over og får kjøreforbud, refunderes ikke pengene.

 Ta med hjelm, i utgangspunktet er det påkrevd.

 

Prisen denne gangen er satt til kroner 600,-.

Frist for påmelding er 23/9-03.

Tar forbehold om at minst 14 stk stiller. Maks 20 stk kan være med.

 

Påmelding er bindende til undertegnede på enten mail, eller telefon 41528485. Vennligst oppgi fullt navn, biltype, og evt nick på hvilket forum.

 

Betaling må skje umiddelbart etter endelig bekreftelse på gjennomføring, til konto nr 2050.03.96971.

 

Invitasjonen kan se noe ”bisk”ut, men det har sin sammenheng med at jeg i utgangspunktet betaler fra egen lomme. Hvis noen driter seg ut, vil ikke jeg sitte med skiten. ;-)

 

Ved spørsmål, send meg en mail!

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ascona

 

Da tror jeg ikke jeg tør å melde meg på.. Hvis det er ledige plasser, går det bra at jeg bare møter opp? Er langt fra sikker på om bilen min går gjennom støykontrollen..

 

Støy ja :eek:

 

Hmm, jeg ble jo målt til 98db på rudskogen (rusing uten belastning)...

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

 

Støy ja :eek:

 

Hmm, jeg ble jo målt til 98db på rudskogen (rusing uten belastning)...

 

ikke sant, nå er saken den at jeg vet egentlig ikke hvor mye bilen min bråker, annet enn at den bråker nok.. spesiellt når man sitter inni, nesten så man drar på seg hjelmen uansett hvor langt man skal kjøre, pga støyen..

Får vel få en eller annen til å kjøre den en tur en dag så jeg får hørt.. Hva skal man si at maxturtallet på en sånn opel er da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbothomas

EDIT; Ny dato!

 

Kjøringa arrangeres av undertegnede.

Instruktører er Fredrik Sørlie samt en til av Prodriver-gutta.

 

 

Ved spørsmål, send meg en mail!

 

sendte deg en mail.

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede 5 stk påmeldt. :D

 

Ascona; greia er at jeg legger ut fra egen lomme. Mange hadde sikkert hatt veldig lyst til å se an helt frem til den dagen kjøringa er, det være seg vær, føre, tilstand på dekk og kjerring. Men jeg må ha et antall sikre påmeldinger godt innen den tid.

 

Det blir urettferdig mot dem som gutser og betaler inn på forhånd, og tar det som det kommer. Noen ganger hender det seg jo at det skjærer seg rett før kjøringa. _Jeg_ har ikke lyst til å sitte med regninga for det.

 

Sef, jeg gjør ikke dette for å drive butikk. Går jeg overskudd går det an å være litt rund mot dem som meldte seg på, men ikke fikk kjørt.

 

 

Ja, sist gang var vi litt heldige med støymålinga. Men jeg kan ikke garantere at det går like greit denne gangen.... ;)

Prøv å lag noe smart til å putte i hekken.

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbothomas

Har allerede 5 stk påmeldt. :D

 

Ascona; greia er at jeg legger ut fra egen lomme. Mange hadde sikkert hatt veldig lyst til å se an helt frem til den dagen kjøringa er, det være seg vær, føre, tilstand på dekk og kjerring. Men jeg må ha et antall sikre påmeldinger godt innen den tid.

 

Det blir urettferdig mot dem som gutser og betaler inn på forhånd, og tar det som det kommer. Noen ganger hender det seg jo at det skjærer seg rett før kjøringa. _Jeg_ har ikke lyst til å sitte med regninga for det.

 

Sef, jeg gjør ikke dette for å drive butikk. Går jeg overskudd går det an å være litt rund mot dem som meldte seg på, men ikke fikk kjørt.

 

 

Ja, sist gang var vi litt heldige med støymålinga. Men jeg kan ikke garantere at det går like greit denne gangen.... ;)

Prøv å lag noe smart til å putte i hekken.

 

Kjipe saker, da kommer ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår