MGR Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 den hvite alfan var jo en den finere enn den grå! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Kjøpte hvit bil i sommer. Kan ikke si det er noe værre enn noe annet. Hatt mange andre farger før. Og man holder den reinere en mange andre farger, for du ser hvor det er møkkete når du vasker. Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 bilen til en som driv med drifting i japan. driver også med rc drifting.. den som ikke finner en fin bil der er blind! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Japanske sports\racebiler har jo tradisjon med å være hvite da ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 En klar vinner!! Viking067, har du det bildet der liggende i litt bedre oppløsning? Me want for bakgrunn :) Alltid en vinner de Spec-C modellene da :win Bildet fant jeg hos http://www.voldsundmotor.no under motorsport --> Impreza wrx. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Hvite biler med store hvite felger slår som oftest ikke feil da :) Som tidligere nevnt her, skjønner jeg ikke hvorfor det er så mange som ikke liker hvite biler...Det er de som virkelig skiller seg ut i trafikken, pluss at det er faktisk ikke noe vanskeligere å holde den ren og pen. Er du uansett glad i å polere og vaske har det INGENTING å si... Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReodorF Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Av de 6 bilene jeg har hatt, har 2 vært hvite.. Ssynes det er pent. Mye penere enn feks. grå, som mange biler er om dagen! Svart bil er jo håpløst mht. støv og drit feks! Bilen jeg har nå er hvit, fin ja :) Siter 1995 Volvo 855 2.5i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Begge bilene mine er hvite.. Synes det er fint jeg.. Lettere å se rusta før den tar helt overhånd og.. Så man får gjort noe med det..:thumb Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 jeg synes hvit er en ekstremt fin farge, særlig i sammengeng med fks, minimale svarte dekaler. hvit perlemor er vell det nydeligste jeg ser ;) Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Hvit bil med gull felger med polert kant, mmmm ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg