Gå til innhold

Ford M entusiast?

Ranger emnet


Fartstripa

Anbefalte innlegg

Hei Jeg trenger ledningsnett til min 69 modell det bakre fra torpedovegg til baklys osv. kan du skjekke om han har dette,da forrige eier klippa alt av fremme ved torpedoveggen

 

Ring "Delehelge" på 92850295, han har det. Hvis ikke snakker jeg med ha i morgen. Du skal ha nettet inne i coupeen du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fatter'n hadde en 17m rs (p7 b) fire dørs. Er disse bilene skjeldne?ha ikke sett så mange av de. Han har nå en 26m hardtop. Grønn med sort vinyltak. Det er cruise bil av dimensjoner! Jeg selv går å ønsker meg en 20 rs eller en 17 rs hardtop. Så jeg kan si at jeg er er en kommende Ford M entusiast!!

1984 Ford Granada 2.3 Ghia S

1981 Ford Granada 2.3 "Ghia"

1980 Ford Granada 2.3 LS

1973 Saab 96 v4 VRAK

1971 Saab 96 v4 1700 sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter'n hadde en 17m rs (p7 b) fire dørs. Er disse bilene skjeldne?ha ikke sett så mange av de. Han har nå en 26m hardtop. Grønn med sort vinyltak. Det er cruise bil av dimensjoner! Jeg selv går å ønsker meg en 20 rs eller en 17 rs hardtop. Så jeg kan si at jeg er er en kommende Ford M entusiast!!

 

alt det der er egentlig skjeldent.. vet om en 4 dørs rs som er til salgs i vingrom. det er fire biler som alle er delvis nedplukkede som selges sammen for 20000 (mener jeg og huske). den RS'en er rustsveiset. Kanskje det er bilen til faren din? hehe..Ble snakk om den på M møte i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt det der er egentlig skjeldent.. vet om en 4 dørs rs som er til salgs i vingrom. det er fire biler som alle er delvis nedplukkede som selges sammen for 20000 (mener jeg og huske). den RS'en er rustsveiset. Kanskje det er bilen til faren din? hehe..Ble snakk om den på M møte i går.

 

Det var Tom Gullaksen som ble eier av RS'en. Hvis jeg husker riktig. Den ble restaurert til originalstand tror jeg.

1984 Ford Granada 2.3 Ghia S

1981 Ford Granada 2.3 "Ghia"

1980 Ford Granada 2.3 LS

1973 Saab 96 v4 VRAK

1971 Saab 96 v4 1700 sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår