Gå til innhold

Ford M entusiast?

Ranger emnet


Fartstripa

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe problem å få tak i en p7-2, men du må nok reise litt.. du gikk virkelig glipp av en jævli fin p7-1 som stod på autodb for litt siden.. den ble lakkert perlemor hvit, og fikk ny motor og interiør i 86. hadde ikke vært på veien siden den gang.. interiøret var blodfarget skinn.. tror jeg har ett par bilder av den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fy faen.. 1. juledag ringte jeg en fyr ang en 68 17M som jeg skulle bruke som delebil.. avtalte at han skullle holde den av til 13 januar.. så sendte je han mail nå, og da har han holt den av til en annen til førstkommende lørdag! tosk! synd for meg, for det erliksom ikke hver dag det dukker opp en 68 modell som kan brukes som delebil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen.. 1. juledag ringte jeg en fyr ang en 68 17M som jeg skulle bruke som delebil.. avtalte at han skullle holde den av til 13 januar.. så sendte je han mail nå, og da har han holt den av til en annen til førstkommende lørdag! tosk! synd for meg, for det erliksom ikke hver dag det dukker opp en 68 modell som kan brukes som delebil!

 

 

Kjedelig det da.

 

Pratet med delehelge om deler da?

1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red.

1998 Ford Mustang 3,8V6

1995 Chevrolet Astro EXT AWD

2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff han her om dagen. Kjøpte overhalingssett til kalipperne foran. Har aldri overhalt en kalipper, men det var utrolig lett, bare jeg fikk ut stemplene.. Ikke rart de satt fast..utenfor gummiringen i sylinderen var det masse rust og dritt.. Skal ut til han en dag til uka tenkte jeg, må hente en komplett bakstuss til p7-1 20M..

Hva kjøpte du av han? Trivelig kar, og skaffer alt til M!

Syntes ikke du skal selge bilen din.. kjøp heller partytelt og sett den inn i hvis du ikke vil la den stå ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff han her om dagen. Kjøpte overhalingssett til kalipperne foran. Har aldri overhalt en kalipper, men det var utrolig lett, bare jeg fikk ut stemplene.. Ikke rart de satt fast..utenfor gummiringen i sylinderen var det masse rust og dritt.. Skal ut til han en dag til uka tenkte jeg, må hente en komplett bakstuss til p7-1 20M..

Hva kjøpte du av han? Trivelig kar, og skaffer alt til M!

Syntes ikke du skal selge bilen din.. kjøp heller partytelt og sett den inn i hvis du ikke vil la den stå ute..

 

Har kjøpt 4 dører, begge framskjermene, bensintanke og dørtrekk fra han.

Flink kar ja, som kan Ford M

1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red.

1998 Ford Mustang 3,8V6

1995 Chevrolet Astro EXT AWD

2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok ordning på det:thumb

Tenkt deg inn til oldentreffet til sommaren da Enerhaugen?? Eg har vertfall tenkt meg inn:)

 

Jauda, prøva å fare dit når ej he muligheita, våre medlem i 5 år å he våre i olden 4 gonga, landstreffe 2 å en gong i eikesdale. Trivelige disse små treffa, kjekt å prate "M" me folk so he hatt bilane når dei va ongdomma, mykje gode røvarhistorie,hehe.. Satsa på ej finne mej en bil snart.. E du medlem? Såg du dinna raude 17m RS`e i nyaste blade? Nydelige bil, han bor 5min frå mej so ej e bortme na å tyte avåtil.. Nåke framgong me dej då??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre bilde av motor:

 

DSC00004.jpg

 

Orginalt insprøytingsmaskin som er påsatt gassarinnsug og weber 38DGAS.

Trur eg skal få det godkjent med 26m bremser, framfjerer og stabstag. Hakje søkt om det enda, mn håper det går bra...

 

DSC00025.jpg

 

Vart fornøgd med nyansane i fargen :partyon:

 

Snakka med delehelge idag, so då blir det nok ordning på framskjerma og panser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår