doffen23 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 du må sjekke hvor mange "pinner" du har på kontakten din.. på min 96 tdk er det ob2 ihvertfall:) Låner denne tråden litt, siden diagnosekontakt ble nevnt her;Hva heter kontakten Golf 3 har..? Er det OBD2, eller noe annet..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Jepp, kan sjekke imorra ellerno.. Leste et sted at grensa gikk på 1996, så regner med jeg har OBD2, da det er en 96-modell (dog registrert i 95).. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 crap!:doh jaja..nå er de kjøpt, så får ikke gjort så mye med det :) men stress..send meg en sånn greie a?!? :) får 50 spenn for den :P 75 kr så sender jeg den å... bare gi meg info på PM du. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 75 kr så sender jeg den å... bare gi meg info på PM du. greit det! hehe..ikke bra at jeg er for lat til å lage sånt selv :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 jada...var på verksted og fikk fiksa eksosanlegget nå. Men så sier mekanikeren at han la merke til litt rust ved kanalen(ved jekkehulet)! HVA KAN JEG GJØRE?!?! Dette kan vel drepe bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 alle har litt rust på kanalene ;) mangen som ikke skjønner kordan den jekken fungerer... er ikke verre en at du kjører med det til eu kontroll å bytter den da! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 heldigvis så er det 2 år til Eu kontrollen.. skal få jekka den opp og se hvor ille det er..så får jeg ta en beslutning. Stress: Fikk du sendt den eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 ble sendt idag tidlig... kommer nok iløpet av uken! vill eikke brukt sikafleks å poppnagler... greit å fikse det skikkelig når du først e igang... er ikke så stress å sveise kutte å styre på! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 ja..det skal bli gjort skikkelig når det først skal bli tatt ;) har lyst å behandle denne bilen med Luuuv! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hvorfor selge allerede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 GTI..clean and simple! hehe.. Solgte den i dag for mer enn jeg kjøpte den for :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 har du solgt golfen din? :o skal vel kjøpe deg en ny da!?!?!? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 yup..skal se på en golf GTI i dag ;) http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9189041&sid=4a9Ee7J2X960480&pos=11&tot=null Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 kjøp heller den... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1367120 et lite oppussings prosjetkt men det blir nok en RÅ bli tilslutt... Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 sikle!! men har ikke råd :( Blei nok den GTI'n du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg