Volvojinta Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Noen her som kjører me det på 940`n sin?? Hvem type? Eller har andre dempere som man syns er bra..? Vil ha noen som er kortere enn orginal dempere hvertfall, siden bilen er senket me Lesjøfors senkesett fra før.. Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Bilstein er bra! Blir stadig vekk imponert, og jeg har hatt de på et drøyt år nå, med Lesjøfors fjærer .. Anbefales sterkt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Bilstein er bra! Blir stadig vekk imponert, og jeg har hatt de på et drøyt år nå, med Lesjøfors fjærer .. Anbefales sterkt! :) Hva heter de du har mer enn Bilstein da?? Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Husker ikke, men jeg har de gule, i vanlig lengde. Men du får de i kort utgave også ... De gule er vel en mellomting mellom ordinære og racingdempere .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StorFørtti Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 De heter Bilstein Sprint De korte heter Bilstein Sport, men er ikke like Heavy Duty... Anbefaler Sprint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 De heter Bilstein SprintDe korte heter Bilstein Sport, men er ikke like Heavy Duty... Anbefaler Sprint Dette står det på Pedersen racing: Bilstein B6 Sport Bilsteins alternativ for gatebiler som ikke er senket for mye. Bilstein Sport har standard lengde og bør ikke benyttes hvis bilen er senket mer enn 35-40 mm. Bilstein B8 Sprint Dette er alternativet for deg som har korte fjærer. Bilstein Sprint er kortere enn standard dempere, og egner seg derfor godt på lave biler. Tenke på Sprint selv, siden de er kortere og egner jeg til lave biler... Jeg vil ha en laaavvv bil.. =) Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 De heter Bilstein SprintDe korte heter Bilstein Sport, men er ikke like Heavy Duty... Anbefaler Sprint Bilstein sprint er kortere en Bilstein sport. De har den samme settingen begge typene. Eg kjørte med sport på Lesjöfors fjører og det var kanon. Men eg trur eg ville valgt sprint når bilen skal senkes mer en 35-40mm Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Jeg kjører med Bilstein Sport P36-0292. Funker kanon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Jeg kjører med Bilstein Sport P36-0292. Funker kanon Fikk bare de sport dempera til 940 så da blei det det på meg også.. =) Det var 5400kr det gitt.. Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Fikk bare de sport dempera til 940 så da blei det det på meg også.. =)Det var 5400kr det gitt.. Gratulerer! :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Fikk bare de sport dempera til 940 så da blei det det på meg også.. =)Det var 5400kr det gitt.. hvorfor kjøpte du ikke bare til 740 da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Jeg har Bilstein Sprint foran med Lesjöfors fjærer. Knallbra saker det. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Fikk bare de sport dempera til 940 så da blei det det på meg også.. =)Det var 5400kr det gitt.. Kjøpte du de på Auto- Trio? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 jeg kjører med bilstein sprint og b+g senkesett som jeg har kappa 1 og halv runde foran og 2 runder bak. veldig fornøyd , godt og stivt. kanskje litt stivt for daglidags bruk :) Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 kanskje litt stivt for daglidags bruk :) bare jeg som liker når'n er stiv eller..?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg