Gå til innhold

Hva skjer med deg i 2007 sesongen?

Ranger emnet


Zetec

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oh.. hehe.. la ikke merke til at det sto at den var til salgs.. så bare at den var listet opp i signaturen. :P

 

nils: avventer svar fra sykehuset.

oki...

 

 

Uansett så er den CRX'en helt ubrukelig til dB-drag, fordi det er en del-sol, dvs det er den lille "cab" versjonen eller hva man skal kalle det med ekstremt lite plass bak setene.. (er en 2 seter)

 

dvs den er sikkert ikke ubrukelig, kommer jo helt an på hvor mye man satser på det lissom, til vanlig bruk er det sikkert greit.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.kris.1000lecie.pl/delsolpics/honda%2520del%2520sol%2520(1).bmp&imgrefurl=http://www.kris.1000lecie.pl/delsolpics/delsol.html&h=375&w=500&sz=550&hl=no&start=1&tbnid=xpFfBQz2prEw0M:&tbnh=98&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Ddel%2Bsol%26svnum%3D10%26hl%3Dno%26lr%3D

 

Her er den type bil :) Løp å kjøp

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ikke klarer det med 2x 18" så Bør du bli flau, hehe. :) jeg har en vanskelig sedan og bygge i, mens du har CRX som går for å være en av de beste db bilene utenom panda. hehe

har ikke klar over 142.5 med blaupunktene enda. men det var med 2 da. spilte lavere med alle 3, men tror det var mer pga feil kasse. på nm derimot var det noe som var feil med annlegget. slet med dårlig kontakt i signalkabelen, og forsterkeren fikk derfor plutselig bare 1/2 signalstyrke... :(

men tror jeg kommer til å satse mer på bass-race enn db til neste år. er der jeg har best kjangse tror jeg, for i db er det mange som lett slår meg nå, og da mye pga bilen.

 

 

Tror du misforsto litt ;) Jeg mente din og min 18" (trodde du bare hadde én). Hehe.

 

Jeg skal ha én SX18" i en Volvo V40, jeg.

 

Når det gjelder CRX'en, så er det som Hifonic påpeker, en Del Sol. Du har sett hvordan det går med dB-drag i den! :)

 

135.8dB i 35-liters lukka kasse med en 15"... (M.a.o. - it sucks).

 

Hvor svær kasse har du i bilen din, da? Det er en fyr i Canada som ligger oppunder 150dB med to titommere i en sedan. RE SX! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du misforsto litt ;) Jeg mente din og min 18" (trodde du bare hadde én). Hehe.

 

Jeg skal ha én SX18" i en Volvo V40, jeg.

 

Når det gjelder CRX'en, så er det som Hifonic påpeker, en Del Sol. Du har sett hvordan det går med dB-drag i den! :)

 

135.8dB i 35-liters lukka kasse med en 15"... (M.a.o. - it sucks).

 

Hvor svær kasse har du i bilen din, da? Det er en fyr i Canada som ligger oppunder 150dB med to titommere i en sedan. RE SX! :)

 

En amerikaner jeg har blitt litt kjent med spilte 153 med en Stratus i Street B, så det skal være mulig å spille høyt i sedan...

Dette var med to 12" og 5-6 kW.

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En amerikaner jeg har blitt litt kjent med spilte 153 med en Stratus i Street B, så det skal være mulig å spille høyt i sedan...

Dette var med to 12" og 5-6 kW.

 

øhh??du sier ikke det...:hvaskjera "dumt" at jeg nettopp har kjøpt sånt bil da...:) men det var det store dashbordet som lokket først :)

 

JEJ: spennende tid i møtte!!

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du misforsto litt ;) Jeg mente din og min 18" (trodde du bare hadde én). Hehe.

 

Jeg skal ha én SX18" i en Volvo V40, jeg.

 

Når det gjelder CRX'en, så er det som Hifonic påpeker, en Del Sol. Du har sett hvordan det går med dB-drag i den! :)

 

135.8dB i 35-liters lukka kasse med en 15"... (M.a.o. - it sucks).

 

Hvor svær kasse har du i bilen din, da? Det er en fyr i Canada som ligger oppunder 150dB med to titommere i en sedan. RE SX! :)

 

hehe, ja, da missforsto jeg litt. tenkte på en annen type bil jeg. :)

men har 12" suber jeg, ikke 18" (selv om det var det jeg planla først). 3x 18" i en middels stor sedan er vel ikke akkuratt den helt lette installasjonen, hehe. :D

 

james: blir spennende å se hvordan det ender opp ja. blir nok ikke perfekt uansett dessverre, men det får jeg aldri blitt uansett med mindre de bytter ut hele hodet... :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

james: blir spennende å se hvordan det ender opp ja. blir nok ikke perfekt uansett dessverre, men det får jeg aldri blitt uansett med mindre de bytter ut hele hodet... :hammer

 

Er det ikke det som kalles recone...? :D

Men du får ha lykke til i hvert fall!

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å prøve meg på Dbdrag for første gang i år.. Vet ikke helt enda, om jeg tørr, føler meg ikke helt i samme gjeng som dere andre.. Om jeg skal være med så blir det ikke fordi jeg trur jeg vinner akkurat, men vil gjerne prøve, få erfaring fram til jeg en eller annen gang i fremtiden kan satse mer seriøst , men får se om jeg tørr :p

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å prøve meg på Dbdrag for første gang i år.. Vet ikke helt enda, om jeg tørr, føler meg ikke helt i samme gjeng som dere andre.. Om jeg skal være med så blir det ikke fordi jeg trur jeg vinner akkurat, men vil gjerne prøve, få erfaring fram til jeg en eller annen gang i fremtiden kan satse mer seriøst , men får se om jeg tørr :p

 

jeg har heller aldri prøvd db-drag, men en gang må jo bli den første:)

Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180

 

Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår