jeg ruller Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Jeg har en b234f 16v motor og girkasse. Er det noen som er intrissert i å bytte i et/fk/ft ? Motoren har kun gått 150. ta kontakt på pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 hopp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Ingen som har en gammel ET motor de vil bytte i en gang? Kommed bud :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Jeg er intressert, hva må du ha? Hvor i landet står motoren? Mvh LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 du har pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Tar imot bud :) starter på 5000kr. Det er disse motorene alle bygger syke turbo konteinere med. Toppen skal være god for 500hk org. Får også med 4 trinnskasse med overdriver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 hvor bor du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Er interisert i motoren jeg å, men hvor bor du? Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Bor ved grensa til sør trøndelag. Men det er bare å by. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 blokka på disse er besj så at det er denne alle bygger grommt på er vel en myte, men toppen er RÅ. Men jeg er intressert i å bytte mot mellomlegg seff. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153509 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Er ikke så intressangt å bytte i ET visst jeg må betale ekstra. Det eneste som er forsjelig pådenne blokka å f blokkene er at det ikke er underspyling. Så denne blokka er ikke bare dritt. flere som har bygget sinnsjuke biler med org blokka. Desuten har vel 740 sådu trenger ikke bytte blokk for å få motorfesta til å passe. Men hva må jeg by? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hopp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Blokka er ikke bæsj...beste oljepumpa også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsracer Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 har en 86 mod et motor med litt skjørtebank. ligger litt i deler, tenkte jeg sku gjøre den istand, men planen gikk i vasken hehe Siter http://www.bilforumet.no/faq Volvo 740Turbo Intercooler volvo 240 gl-vinterbil-Solgt volvo 240R (Prosjekt Bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svimle Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 er den solgt? hvor i landet står den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg