Gå til innhold

300 hk i 240->hvordan?

Ranger emnet


volvoticc

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ehm. Det går reint jo. Har sett det, største problemet var å få hullene til giverfeste riktig, uten at det stemmer helt så smeller det og går ureint.

 

Må en ha en "grunn" for å bytte fra LH2.4 til datasprut? LH2.4 er 'budget' mens datasprut gjerne er til noe mer seriøst enn en gammel sliten B21.

 

Hvor programmerer du inn "liter" i datasprutet? hehe.. fleste datasprut bruker en MAP sensor som du må 'gjette' hvor mye bensin den skal ha utifra trykk osv.

 

Ett LH2.4 sprut har en LMM som gir realtime info med hvor mye luft som trekkes, og deretter gir den bensin utifra det.

 

Edit:

 

GMV's motorresept på 280-300 hk i B230FT/FK.

 

http://bilforumet.net/showthread.php?t=104282

 

hehe.. jaja.. har som sagt ikke så mye peiling på datasprut osv.. men men..

jaja.. er endel arbeid å få det til å bli bra.. for meg ble det evighetsarbeid, så nå er det nymotor med datasprut som står på planen for å si det slik..

- VOLVO -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår