Gå til innhold

Min Volvo 740 GL

Ranger emnet


Håkon89

Anbefalte innlegg

Ja, dette er min Volvo 740 GL 1986 mod.

 

Motor: B230A

Km. 270020

Farge hvit

 

Ting som er gjort:

Hvite blinklys, 1000-metringer, spredere, fjernet håndtak på bagasjeromsluke, montert skvettlapper, Gule koni, senkesett.

 

Planer:

Volvo orginal spioler, opplakering, ny motor, nytt interiør, felger, nye baklys, ny lås til hanskeromet, har øyelokk liggende så får se hva det blir til.

 

Kom med forslag! :cheers:

 

Mye arbeid igjen :popcorn

 

volvo1.jpg

volvo3.jpg

volvo5.jpg

volvo4.jpg

volvo2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spennende prosjekt! Så jo tøft med de lysa i blink der også.. Burde lakkere nederste delen på blinklysa i samme farge som bilen da. Det blir som regel fint det!

 

Og få ut det røde interiøret .. hehe :)

 

begge deler er notert! har planer om å kvitte meg med det røde ja =P er det noen som vill kjøpe det ? hehe :popcorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fin denne ja, fint prosjekt detta ja.

Var jævla tøft de lysa dine. Det er i park og blinklys det?

 

ja, det er borret hull og satt inn slike strømper som parklysene i 1000-metringene står i... Kan ta et bilde hvis det er av interesse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lakka den hvite plasten rundt reflektorene inne i hovedlyktene? Ser sånn ut, har gjort det på min GL og ser litt fett ut.

 

Det er nokk lakert ja :Devil: Var det enda stemning for bilder av oppsette til de oransje lysa?

 

Å foresten kan folk slutte å kjøpe turbo grill!!! er liksom min tur å få en nå. Er jo umulig å få tak i...:boxers PM meg hvis det er noen som skal selge en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår