JokkmokkTurbo Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Heh.. Vet du hva jeg har finni ut? De b230AT motorene :P Blir sånn nesten uansett... Min drikker olje så det holder.! og den går plutselig skikkelig dårlig.. og bilen har ikke blitt kjørt hardt så lenge den ikke er varm.. Så hvorfor vet jeg ikke.. Min er jo nyoverhalt også.. Trur bare ikke det tåler sånt.. :s Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 har jort det før og jeg er ganske sikker på att de er rikti! Men da er det sikkert turboen som er gåen... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Heh.. Vet du hva jeg har finni ut? De b230AT motorene :P Blir sånn nesten uansett... Min drikker olje så det holder.! og den går plutselig skikkelig dårlig.. og bilen har ikke blitt kjørt hardt så lenge den ikke er varm.. Så hvorfor vet jeg ikke.. Min er jo nyoverhalt også.. Trur bare ikke det tåler sånt.. :s Tett veivhusventilasjon? Dårlige pakkbokser rundt svinghjul/reimskive? Dårlige stempelringer? Dem bruker da ikke olje fordi du kjører turbo på dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg