e-36 burnout Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by rdl ps, M3 E30 er faktisk den eneste bmwen som ser fin ut!.. ALt annet karosseriherk etter det ser jo bare jalla ut! For å si det sånn, så tar vi BMW folk oss ikke nær av driten dere Ford folk kommer med... Du driver å snakker om gamle BMW-er... La meg legge ut om problemer jeg selv har erfart med søppelhaugen Ford... Blant rare problemer har vi det at hvert år er det problemer med baklykta (noe jeg ser går ofte igjen på fordene her i byn)... Når folk trøkker på bremsen, kommer ryggelysa på, og omvendt... Bilen i revers, bremselykta kommer på... Et annet problem som jeg vet er typisk for Ford er at bensinfilteret etter en stund løsner, og bilen begynner å fuske som faen. Dette vet jeg fordi vi fikk det problemet, og Ford sitt merkeverksted har fortalt meg om dette... Rare lyder fra motoren er heller ikke sjeldent hos Ford... Selv hadde vi en jævlig høy vesende lyd som kom fra motoren (konstant, hadde ikke noe å si om du ga på eller ikke)... Ford-mekanikerne fant aldri ut hva det var for noe... Og problemene jeg nevner her er ikke noe spesielt unntak, jeg har snakket en del med Ford-folka, og dette var visst noe som gikk igjen... ikke vet jeg... jeg blir fortalt dette... Og for ikke å nevne rusten... Det er slett ikke uvanlig at 10-13 år gamle Forder ruster hull i passasjer/fører dør + hjulbuer... Hjulbuene kan unnskyldes, men i døren? Finn en BMW e-36 med så mye rust (e-36 går nå 12 år tilbake, begynte i 1991) og jeg blir imponert... Selv har jeg nå en 93 mod, og du finner ikke en eneste rustflekk på bilen... Ikke engang under bilen... Så, hadde jeg vært deg, ville jeg ikke klaget over BMW kvaliteten. Du kjører tross alt ikke verdens mest feilfrie bil selv (din bils stand har jeg ikke peiling på, skal ikke uttale meg der, men merke ditt)... En kompis av meg har et genialt skilt på bimmeren sin. Den sier: "I'd rather push a BMW, than drive a Ford!" Bare for å oppsummere: Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Den forrige bilen er vel ikke værst? Vi BMW folk bare gliser av kritikken deres... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 ja, nå ble det attached feil bilde på den første posten... gliset skulle være... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 At det er mye ulyder i Ford er iallefall ingen hemmelighet. Får nesten angst av å kjøre cossien, knirker og rasler i alle retninger. Ellers er jeg enig med bmw-bergen, folk i Ford skal ikke slenge dritt om BMW! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 "hmmm.. jaaada.... smykke sier du gitt. jeg vet jo bare hvor mange bmw motorer som har havarert. jeg har selv en bmw med havarert top, venter på at damas nå snart skal ryke, kjetil (turbo) sin røk, og jeg vet om en del andre uttalig mange mennesker som har ryki toppen sin. vil ikke akkurat si at bmw motor er så forbanna solid at det gjør noe..." Vet at de gamle 12V motorene har hatt problemer med toppen, men det betyr ikke at alle de andre er dårlige. Må ikke sette i bås vet du, rdl. "ps, finner du EN bmw som ikke tikker på ventila så har du flax!" Har visst uflaks du da ;) ;) PS! Har du merket at dersom man kjører bak en ford så kjenner man det på lukta? Lukter olje og bensin LAAANG vei. Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Jeg kjøpte fabrikkny topp på min og har overlada den LENGE! Toppen har det heeelt fint, og jeg kjører på 1.5 bar! Poenget er at de toppene tåler aldeles ikke å bli tukta før de er driftsvarme, da har de lett for å vri seg! Det er også et kjent problem at de sprekker i lagringen under kam'en om man kjører de alt for varme... SÅ bruker man hodet, er det ikke noe problem! ;) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by bmwpower.no Jeg kjøpte fabrikkny topp på min og har overlada den LENGE! Toppen har det heeelt fint, og jeg kjører på 1.5 bar! Poenget er at de toppene tåler aldeles ikke å bli tukta før de er driftsvarme, da har de lett for å vri seg! Det er også et kjent problem at de sprekker i lagringen under kam'en om man kjører de alt for varme... SÅ bruker man hodet, er det ikke noe problem! ;) Det er sant. M20 motorene var vel BMW's første forsøk med alu topper var det ikke? iallefall i stor produksjon? Denne regelen gjelder forsåvidt alle biler dog.. verste jeg ser er folk som starter opp en kald bil, for så og dra den ut på turtall med en gang.. viser litt hvor mye de vet om motorer i det heletatt.. "jeg har naawz og turbo, jeg er verdensmester, jeg kan alt".. njaaa.. nåh. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 og til du som mente s50 motoren er dårlig,forklar hvorfor en lett drar ut 500 hk m/turbo ved kun å dreie litt av stemplene da Det hørtes litt vel optimistisk ut, forklar deg, er du snill. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 heheeeeeeeey! da lukte nesten kebabsaus heilt hit jo :) Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet September 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by tekNetium Det hørtes litt vel optimistisk ut, forklar deg, er du snill. med nedreide stempler og for liten turbo. Svensk bil: ;) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Tror ike RDl liker BMW noe særlig jeg... hehe hadde en kammerat som hadde en 93 E36 md 325 motor, den var gått 285000 når han solgte den, og han kjørte over 100 000 av de.... den motoren gikk som en klokke, og var ike tegn til noe ventil tikking eller olje forbruk den var chipet, hadde supersprint eksos og green filter..... og ble vell brukt... ;) en må klare å skille mellom de GAMLE bmw motorene, som hadde en tendens til å ta kveld, men må si at E30 325 tåler my juling den også....... og for ikke å snakke om vetil tikking, der tikker nok BMW en del, men for å ikke snakke om Ford, se om du finner en gammel for som ikke bruker olje, og ikke tikker??? da er du heldig..... hehe lykke til RDL Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by rdl hmmm.. jaaada.... smykke sier du gitt. jeg vet jo bare hvor mange bmw motorer som har havarert. jeg har selv en bmw med havarert top, venter på at damas nå snart skal ryke, kjetil (turbo) sin røk, og jeg vet om en del andre uttalig mange mennesker som har ryki toppen sin. vil ikke akkurat si at bmw motor er så forbanna solid at det gjør noe... ps, finner du EN bmw som ikke tikker på ventila så har du flax! Har du hørt om å bytte reg reim + ha på sikklig olje...???? min tikker ikke i ventilene... og dette er en sykdom på 4syldiner bmw`ene ikke 6`erne......som m3 er Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CesiuM_e Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by pIMp Norsk bil, ifra skien. Meget lekker, bortsett fra alle klistermerkene vel og merke :) Går fælt gjør den vist også :) http://www.e30.no/bilder/e30/m3/m3.htm Han mannen der så litt sur ut :\ (vet editor-programmet på skolen sugde, og jegh klarte bare å få 75 x 75 oppl. eller 200 x 200 :P Siter - Volvo 240 '88 (x) BMW 520i '91, Opel Astra Stv. '96, Mazda 929 '84, Mazda 929 '84, Mitsubishi Pajero '85, Ford Escort 1,6 CLX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Heey... Det er en kompis av meg..... Han er nok bare konsentrert..;) Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by pIMp med nedreide stempler og for liten turbo. Svensk bil: ;) Kan det være denne? -Chris edit: ville ikke poste videoen men jeg tenkte på kilander bmw´en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.