BossCat Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 I følge FAQ'n til DeLorean Owners Group, så heter faktisk motoren B28F da... og er nevnt som en VOLVO motor faktisk... Men det er sikkert en del endringer som er gjort ja. Bla. bunnpannen er annerledes, og noe småtteri for å snu motoren "bak-frem".. Mvh Glenn B28F, F står nok for at det er andre topper på den enn dei Volvo motorene som ble levert i Europa I USA hadde alle Volvo motorer F toppene før i tiden, pga dei måtte ha andre ventiler og ventilseter pga blyfri bensin. Og selvfølgelig hadde den catalysator, alle amerikanske personbiler hadde catalysator fra 1973, blyfri bensin kom i 1972 eller 1973 der borte Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 tenkte bare jeg måtte legge til at jeg har kjøpt meg en Delorean. Info en annen plass på forumet. Det er en herlig bil :) Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 tenkte bare jeg måtte legge til at jeg har kjøpt meg en Delorean. Info en annen plass på forumet. Det er en herlig bil :) Gratulerer! :thumb Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Er det noen som har bilde av bilen som var utgangspunktet i denne tråden?? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi18 Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Helt enig med den siste her. Audi TT, å fy faen for en stygg bil. Ser jo ut som de har tatt konseptet fra new beetle. Uansett så synes jeg delorean er en sykt fet bil... herregud å tøffe de er... skulle gjerne hatt en i garasjen å brukt den som søndagsbil, men den eneste jeg finner er en på autodb til 259000 tror jeg... Ingen bil i verden likner den. Tenk å kjøre rundt i noe ingen andre har? å kjøre rundt i noe som ikke likner noen andre biler? Fy søren for en tøff bil. Og det tøffeste er når den står å burner på back to the future filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 tenkte bare jeg måtte legge til at jeg har kjøpt meg en Delorean. Info en annen plass på forumet. Det er en herlig bil :) Har du bilen enda? Rå den der. Kan du ikke ta å hore den opp med litt ventilasjonsrør og gamle kjøleskap å få den til å se ut som bilen fra filmen ? Fungerer den bra og er ok å få tak i deler til osv ? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2+2=quattro Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 viste jeg ikke bedre ville jeg ha sakt at front lyktene ligner på audi sin første urquattro : http://perso.orange.fr/asc.fred80/80only/images/D66759.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Doble firkantete lykter finner du på alle amcars fra 80 tallet. Ikke noe unikt i det hele tatt Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Uvanlig morsomt intervju og visning av 1 av 2 produserte Gull-Delorean! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 viste jeg ikke bedre ville jeg ha sakt at front lyktene ligner på audi sin første urquattro :http://perso.orange.fr/asc.fred80/80only/images/D66759.jpg Bildet der er jo ikke engang en URquattro. Men er Audi 80 eller 90. Muligens GT, eller Coupe. Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Bildet der er jo ikke engang en URquattro. Men er Audi 80 eller 90. Muligens GT, eller Coupe. Det er i hvertfall ikke en coupe gt om det var det du mente. ;-) De ser ikke slik ut. Fete biler er de i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ridgey1 Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Jeg syns DMC DeLorean er en veeeldig stilig bil!!! Siter If speed kills, I'm a dead man Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 samme her ! bilen har sjel Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg