mathiazz Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Ja, jeg og en kompis i klassen skulle ha en konkuranse om å lage det feteste ut av en merce i photoshop, men nå ser det da ut som om han ikke har bildet lenger:doh Så jeg tengte jeg kunne legge ut den jeg ordnet, er ny her foresten. God Jul! Siter Bilforumet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 ærligt? likte egentlig ingenting av det du hadde gjort... men men... e bare min mening vettu ;) GOD JUL :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattiasen Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Hei...! Likte godt at du skiftet hårfarge på han i blien :D Passet bedre til den fargen du valgte. God Jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Jeg tror han bare har sota rutene. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Bra egentlig.. men legg litt mer arbeid i brushinga.. dær du har tatt bort skiltet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiazz Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Har bare photoshopet i 3 måneder så:smilbmw: Siter Bilforumet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 synes den ble litt kul jeg, ble litt snål helt uten speil, men:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 syns bare den var snål jeg.. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg