708 Racing Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Ønsker litt inspirasjon ang. lyssetting på en FH trekker jeg får i månedsskiftet. Ikke nybil, men rundt 1999 mod tror jeg den var... Skal ikke være ekstremt, men 4-6 tusenmetringer, litt markeringslys og rotorkasse/saftblandere må til. Kom med bilder! Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Her er noen bilder av pappa sin bil, Er kansje ikke så "Maskulin" Men er en veldig hendig bil! Nå hva synes dere ? Haha, nei faen, er du sønnen til jeppesen? er du som er han som var med på ots par tre ganger i vinter? (jeg er forresten han unge som dissa ned på gamlinga på sentralen) Men du må få fattern din til å bytte ut den sure volvoen med skikkelig bil:) se hva jeg har fått meg! http://rdlx3m.com/file/SCANIA_PICS.zip Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Ønsker litt inspirasjon ang. lyssetting på en FH trekker jeg får i månedsskiftet. Ikke nybil, men rundt 1999 mod tror jeg den var... Skal ikke være ekstremt, men 4-6 tusenmetringer, litt markeringslys og rotorkasse/saftblandere må til. Kom med bilder! Seriøst less i more!! Spørs hva du har . er det semi? er det kran? skal du stå mye midt på veien og laste. Kjører du mye natta? Anbefallinger på kranbil væffal! Lyktebøyle på tak med 8 strober, koblet opp på samma måte som utrykningsbiler (politi/brannvese/ambulanse), 2 løse strober i grill, 2 løse strober bak på bilen din, og ellers kan du hive opp Hvite/røde LED markeringslys på langs med bilen, regn ut ca 70cm mellomrom mellom hver lykt pr side av bilen, uansett lengde, og husk å ha dem i samma høyde :) Da blir det rimelig pent. Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Seriøst less i more!!Spørs hva du har . er det semi? er det kran? skal du stå mye midt på veien og laste. Kjører du mye natta? Anbefallinger på kranbil væffal! Lyktebøyle på tak med 8 strober, koblet opp på samma måte som utrykningsbiler (politi/brannvese/ambulanse), 2 løse strober i grill, 2 løse strober bak på bilen din, og ellers kan du hive opp Hvite/røde LED markeringslys på langs med bilen, regn ut ca 70cm mellomrom mellom hver lykt pr side av bilen, uansett lengde, og husk å ha dem i samma høyde :) Da blir det rimelig pent. Det er semi ja. Så tenkte jeg å ha røde led rundt bak spoilersettet, men er ikke helt sikker på hva jeg skal bruke av dioder. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Fikk vite igår at volvo på 29. året på rad ble markedsleder på lastebiler over 16 tonn, på buss ble volvo leder for 54. året på rad om jeg ikke husker feilDet var bare 1% som skillte Volvo og Scania på lastebilsiden.. Utrolig bra sier jeg bare :D Ikke for å ærte på meg folket her, men ville bare si fra at da var det inkludert Volvo sine ramme-styrte dumpere. Men det visste sikkert alle!? Uten dem var det ikke Volvo som solgte mest, men det var jo ekstremt jevnt alikevel så klart! Kun 10-20 (var det 13? :wonder: )biler som skilte! :) Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 Fan ! Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Haha, nei faen, er du sønnen til jeppesen? er du som er han som var med på ots par tre ganger i vinter? (jeg er forresten han unge som dissa ned på gamlinga på sentralen) Men du må få fattern din til å bytte ut den sure volvoen med skikkelig bil:) se hva jeg har fått meg! http://rdlx3m.com/file/SCANIA_PICS.zip Jepp jeg er sønnen hans. Kjenner du han ? Siter Min bil : Volvo V70 1999 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Hei folkens, jeg skal kjøre Volvo F12 og F7 i sommer, men har mest erfaring fra forsvarets flotte P93 og P113 (Scania), hvilke forskjeller er det på disse bilene og slikt? Ønsker bare å forberede meg lit mentalt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Ikke for å ærte på meg folket her, men ville bare si fra at da var det inkludert Volvo sine ramme-styrte dumpere. Men det visste sikkert alle!? Uten dem var det ikke Volvo som solgte mest, men det var jo ekstremt jevnt alikevel så klart! Kun 10-20 (var det 13? :wonder: )biler som skilte! :) Nei, det stemmer nok ikke. Disse tallene er antall registrerte biler hos biltilsynet. Så dumperene kommer nok i tillegg til dette. Så jo, Volvo solgte mest :) Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Da juger bladet Norsk Transport! Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 En ting er å lyve, en annen ting er å ikke vite fakta. Men det er antall registrerte biler og ikke antall solgte som er rett. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 får legge ut et par bilder av bilen til fadern jeg og da.... Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8gazza Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Du som var med når han kjørte i luka på ferjekaia i Horten da? Siter V8 SCANIA V8 V8 S-U-P-E-R V8 Swedish Heartbeat Lærte å krabbe, lærte å gå, lærte og like SCANIA med V8 å http://truckstop.diskusjonsforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 hehe. stemmer det. blei vist litt trangt Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg