Gå til innhold

Volvo

Ranger emnet


V8gazza

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er noen bilder av pappa sin bil, Er kansje ikke så "Maskulin" Men er en veldig hendig bil!

 

2ius5f6.jpg

 

Nå hva synes dere ?

 

 

 

Haha, nei faen, er du sønnen til jeppesen? er du som er han som var med på ots par tre ganger i vinter?

 

(jeg er forresten han unge som dissa ned på gamlinga på sentralen)

 

Men du må få fattern din til å bytte ut den sure volvoen med skikkelig bil:) se hva jeg har fått meg!

 

http://rdlx3m.com/file/SCANIA_PICS.zip

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker litt inspirasjon ang. lyssetting på en FH trekker jeg får i månedsskiftet. Ikke nybil, men rundt 1999 mod tror jeg den var... Skal ikke være ekstremt, men 4-6 tusenmetringer, litt markeringslys og rotorkasse/saftblandere må til. Kom med bilder!

 

 

 

 

Seriøst less i more!!

Spørs hva du har . er det semi? er det kran? skal du stå mye midt på veien og laste. Kjører du mye natta?

 

Anbefallinger på kranbil væffal!

 

Lyktebøyle på tak med 8 strober, koblet opp på samma måte som utrykningsbiler (politi/brannvese/ambulanse), 2 løse strober i grill, 2 løse strober bak på bilen din, og ellers kan du hive opp Hvite/røde LED markeringslys på langs med bilen, regn ut ca 70cm mellomrom mellom hver lykt pr side av bilen, uansett lengde, og husk å ha dem i samma høyde :) Da blir det rimelig pent.

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst less i more!!

Spørs hva du har . er det semi? er det kran? skal du stå mye midt på veien og laste. Kjører du mye natta?

 

Anbefallinger på kranbil væffal!

 

Lyktebøyle på tak med 8 strober, koblet opp på samma måte som utrykningsbiler (politi/brannvese/ambulanse), 2 løse strober i grill, 2 løse strober bak på bilen din, og ellers kan du hive opp Hvite/røde LED markeringslys på langs med bilen, regn ut ca 70cm mellomrom mellom hver lykt pr side av bilen, uansett lengde, og husk å ha dem i samma høyde :) Da blir det rimelig pent.

 

Det er semi ja. Så tenkte jeg å ha røde led rundt bak spoilersettet, men er ikke helt sikker på hva jeg skal bruke av dioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite igår at volvo på 29. året på rad ble markedsleder på lastebiler over 16 tonn, på buss ble volvo leder for 54. året på rad om jeg ikke husker feil

Det var bare 1% som skillte Volvo og Scania på lastebilsiden..

 

Utrolig bra sier jeg bare :D

 

Ikke for å ærte på meg folket her, men ville bare si fra at da var det inkludert Volvo sine ramme-styrte dumpere. Men det visste sikkert alle!? Uten dem var det ikke Volvo som solgte mest, men det var jo ekstremt jevnt alikevel så klart! Kun 10-20 (var det 13? :wonder: )biler som skilte! :)

- 1993 Saab 9000 Aero

- 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell

 

- Kristoffer, Stcn N783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei faen, er du sønnen til jeppesen? er du som er han som var med på ots par tre ganger i vinter?

 

(jeg er forresten han unge som dissa ned på gamlinga på sentralen)

 

Men du må få fattern din til å bytte ut den sure volvoen med skikkelig bil:) se hva jeg har fått meg!

 

http://rdlx3m.com/file/SCANIA_PICS.zip

 

Jepp jeg er sønnen hans.

 

Kjenner du han ?

Min bil : Volvo V70 1999 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ærte på meg folket her, men ville bare si fra at da var det inkludert Volvo sine ramme-styrte dumpere. Men det visste sikkert alle!? Uten dem var det ikke Volvo som solgte mest, men det var jo ekstremt jevnt alikevel så klart! Kun 10-20 (var det 13? :wonder: )biler som skilte! :)

 

Nei, det stemmer nok ikke.

Disse tallene er antall registrerte biler hos biltilsynet. Så dumperene kommer nok i tillegg til dette. Så jo, Volvo solgte mest :)

[/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges

[x] Volvo 440 89- 1,7i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår