henrix Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 jeg tenkte jeg skulle ta en skikkelig motorvask.. men hva burde jeg gjøre for å få best mulig resultat? hvordan bør jeg gå frem? hehe:) tenkte jeg skulle lakkere motor rommet, stabstaget og topp også:) noen forslag til mere jeg burde gjøre?:) ser ut som fy:P mvh Kristian Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Det ser ut som fy ja, siden det er feil bil og merke;) Neida.. hehe. Dekk til viktige elektronieske deler, og luftfilteret, så spyl lett og forsiktig over motoren, kan bli pent nokk det:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badjoo Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Enkleste å beste blir jo å avfette å spyle, husk å dekk til som Tsbusa sier. Siter Porsche x Honda crx x Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 okey:) takker for svar!:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg