RoBoX Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Holder på å handle inn endel anlegg til golfen nå og trenger en ny cd spiller til denne.. helst med mp3, men ikke ett krav.. trenger absolutt ikke intern forsterker.. trenger en spiller som gir rent og fint signal, minimum 3 5v+ linjeutganger, aux inngang, høy vibrasjonstoleranse og innebygd delefilter på linjeutgangene.. skal helst se ren og pen ut også, minst mulig diskolys... hehe for å gi ett ca prisområde så har jeg kikket mest på Pioneer DEH-P88RS blant annet, men også 9800. vil egentlig helst ha en pioneer spiller, men har du et annet forslag så kom gjerne med det.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 en kompis ta meg kjøpte dinna. heilt grei, og ganske bra spillar.. http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1562 Dinna har eg lyst på.. :) men prisen er litt sær i forholt til lønna mi.. :) http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1741 Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 den øverste spilleren der var ikke akkurat det jeg ser etter altså, syns den så litt "billig" ut for å si det slik.. vil ha en som har litt klasse over seg.. :P hehe har sett veldig på p88rs spilleren og tror jeg kommer til å handle den.. er 9800 noe bedre enn denne eller er det mest utseende? eventuelt hva er bedre? skal ikke ha med skjerm, er en grunn til at jeg skal ha aux for å si det sånn.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Ta kontakt med autod.no eller audio-art.no, de har fine priser på Pioneer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 den øverste spilleren der var ikke akkurat det jeg ser etter altså, syns den så litt "billig" ut for å si det slik.. vil ha en som har litt klasse over seg.. :P hehe har sett veldig på p88rs spilleren og tror jeg kommer til å handle den.. er 9800 noe bedre enn denne eller er det mest utseende? eventuelt hva er bedre? skal ikke ha med skjerm, er en grunn til at jeg skal ha aux for å si det sånn.. ;) Jeg anbefaler Pioneer p88rs på det sterkeste. Jeg har hatt min i over et halvt år nå og er strålende fornøyd. Den har et cleant utseende og. Noe jeg liker veldig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Go for it! p88rs Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 i've gone for it.. :D da var p88rs bestilt.. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 i've gone for it.. :D da var p88rs bestilt.. :thumb Fornuftig! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Jasså, pus, du er på? (TigerWho) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Jasså, pus, du er på? (TigerWho) Kommer på msn nå kosepusen. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Don't judge what you don't know Eller noe. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg