Nicson Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Hei. I det siste har airbag lampen på min 01 A4 1.8T begynt å lyse. Det rare er at den kommer og går, kan gjerne lyse i 10 min for så å komme på igjen 2 min senere. For min del virker det som om en kobling er løs? Noen som har vært borte i dette? Jonas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Koblingen under sjåfør sete er et kjent problem ang dette. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arehs Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 har samme problemet me aribaglyset. hva som må gjøres under setet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Mest sannsynlig må koblinga loddes på slik at det blir bedre kontakt. Bør spørre en Audi forhandler slik a du ikke gjør noe feil. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arehs Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 hm. kanskje d ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Bare hør med verksted slik at du ikek tar feil kontakt osv. Når det gjelder AirBag ville jeg tatt ting easy. Litt kjipt om det blir noe feil så kommer de ut eller noe.. Hehe.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arehs Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 hehehe, kan gjøre ondt d ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 veldig enkelt, den kontakten du skal ha er gul, under setet. Naar vi faar denne feilen inn paa verkstedet, er og ta fra hverandre kontakten og gjöre kontakten (hundelen) trangere og sette i kontakt fett fra katerpillar. virker i 8av ti tilfeller om ikke maa wirene loddes direkte. Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arehs Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 hva tar dere for denne opperasjonen da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 kunne gjort det gratis for deg jeg, men jeg sitter no langt her ute paa skjæret desverre. klarer dette sjöl du er bare to ledninger. hvilken aars modell er dette?? men du maa til vag for og slette feilmeldingen. Som sikkert er sideairbag elliknende resistance too high (sporadic naar du har fikset feilen) Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arehs Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 er en 97mod, har IIINGEN peiling på noe når det kommer til bil :P såe vist jeg skal ta av setet får jeg det nok ikke på plass igjen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 trenger ikke ta ut sete. Ta en lommelykt lys under sete, sett det i bakerste og överste stilling, og vips der ser du kontakten... easy peasy... Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arehs Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 joda :) kan prøve. trenger bare lommelykt , kontakt fett(?) og 350kr til å resette airbaggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 saann skal det lyde... dette blir bra... Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arehs Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 men så må æ jo få start på bilen, bor jo ca 2mil fra nermeste verksted :P kommer ingen vei uten at den rulle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg