srednA Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Jeg lurte på noe. Hvor mange kilo står det i vognkorte at en caddy bakstilling er godkjent til? Jeg holder på med en søknad på en henger, men har ingen vognkort å se i :( Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 har du et regnr? husker ikke på min egen.. og leverte jo seff skiltene.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 har du et regnr? husker ikke på min egen.. og leverte jo seff skiltene.. DF 39290 Bilen ble vraka i høst, men har litt igjen av den. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 fikk en caddy til på gården her idag.. den lå boka i.. tillatt bakakseltrykk både på diesel og bensin er 930 kg Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 fikk en caddy til på gården her idag.. den lå boka i.. tillatt bakakseltrykk både på diesel og bensin er 930 kg Ok, takker. Jeg leverte inn en søknad i går. Skreiv den bare om litt;) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg