Decepe Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Litt morsomt å finne ut om noen av de som var på shellstasjonen (strømmen) tidligere i kveld henger her også ;) Det som skjedde var som følger: Vi (tre biler med folk) slappa av på shellstasjonen (tungt å spille biljard gitt) og plutselig kom det en gammel grønn volvo 1XX og lagde en panglyd (hvis noen vet hva det er så forklar) som visstnok irriterte kameraten min. Han hoppa rett inn og rett ut i gata og opp i stumpen på volvoen. Vi rakk så vidt å få på motoren før en rød prelude var ute på veien. Så var biljakten i gang. Vi fulgte volvoene mot lillestrøm, preluden hadde grommotor :D Men balenoen holdt følge. kameraten min prøvde å stoppe den grønne volvoen for å få snakka/slått litt med/ned sjåføren. Det var nå et par biler som lå etter. Preluden speeda på la seg foran det meste av biler. Den grønne bilen havnet på en landevei og vi gjorde go fart mot gokk. Ved en rundkjøring hører vi onkel skru på sirena og vi blinker oss inn. Puh! De kjører forbi oss og til høyre. Der bråbremse preluden og tar en u sving. Onkel fortsetter opp den veien i voldsom fart (skulle visst kutte oss av i neste rundkjøring) Vi fortsetter i et lavere tempo. Tror onkel ville ta en sort audi som holdt på å fronte med dem. I neste rundkjøring står onkel og sperrer av vei mot venstre. Her blir det litt rot. Vi fortsetter rett fram. preluden vinker inn kameraten min som fulgte etter volvoen og snakker med han. Vi i balenoen følger etter og vi snut på en privat vei. På tilbakeveien møter vi grønn volvoen. Kameraten hadde tenkt til å snu men møter onkel så de velger å fortsette. Onkel snur og legger seg mellom oss og dem. De følger etter oss over brua til lillestrøm der de tar til høyre. Vi stopper på shell og tar et pust i bakken. I løpet av denne turen så hang det seg noen biler på. Takk for en morsom aften til rød prelude, sort audi og den grønne bilen med pangpang-lyd :D Beklager hvis dette var uleselig men jeg måtte få det ut :op Det hadde også vært greit å få vite hvem de i den grønne volvoen er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Dritkul bil du har. Hadde litt problemer med å holde følge i rundkjøringa ^^ Hadde det ikke vært for onkel hadde vi kanskje "tatt" dem. De ble nok litt skremt. Ble audien stoppet av snuten? Siden det så ut til at det var den de ville ta pga forbikjøring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Vi møtte jo den grønne volvoen på veien tilbake men onkel hindra oss litt i å ta en u-sving. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 2 i en volvo 240 2 i en baleno 4 i en toyota (de feiga ut når de så onkel snudde) ;) I den grønne volvoen var det (som jeg kunne se) 3 gutter og 2 jenter. Tror de ble satt på plass. De prøver nok ikke å pangpange oss igjen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 og dere klager når det smeller og ungdommer dauer?... hadde noen daua her så hadde jeg faen ike syntes noen synd på noen av dere, spes ikke når dere har med ere en hel haug med passasjerer og skal street race eller hva faen dere prøver på... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by Decepe Litt morsomt å finne ut om noen av de som var på shellstasjonen (strømmen) tidligere i kveld henger her også ;) Det som skjedde var som følger: Vi (tre biler med folk) slappa av på shellstasjonen (tungt å spille biljard gitt) og plutselig kom det en gammel grønn volvo 1XX og lagde en panglyd (hvis noen vet hva det er så forklar) som visstnok irriterte kameraten min. Han hoppa rett inn og rett ut i gata og opp i stumpen på volvoen. Vi rakk så vidt å få på motoren før en rød prelude var ute på veien. Så var biljakten i gang. Vi fulgte volvoene mot lillestrøm, preluden hadde grommotor :D Men balenoen holdt følge. kameraten min prøvde å stoppe den grønne volvoen for å få snakka/slått litt med/ned sjåføren. Det var nå et par biler som lå etter. Preluden speeda på la seg foran det meste av biler. Den grønne bilen havnet på en landevei og vi gjorde go fart mot gokk. Ved en rundkjøring hører vi onkel skru på sirena og vi blinker oss inn. Puh! De kjører forbi oss og til høyre. Der bråbremse preluden og tar en u sving. Onkel fortsetter opp den veien i voldsom fart (skulle visst kutte oss av i neste rundkjøring) Vi fortsetter i et lavere tempo. Tror onkel ville ta en sort audi som holdt på å fronte med dem. I neste rundkjøring står onkel og sperrer av vei mot venstre. Her blir det litt rot. Vi fortsetter rett fram. preluden vinker inn kameraten min som fulgte etter volvoen og snakker med han. Vi i balenoen følger etter og vi snut på en privat vei. På tilbakeveien møter vi grønn volvoen. Kameraten hadde tenkt til å snu men møter onkel så de velger å fortsette. Onkel snur og legger seg mellom oss og dem. De følger etter oss over brua til lillestrøm der de tar til høyre. Vi stopper på shell og tar et pust i bakken. I løpet av denne turen så hang det seg noen biler på. Takk for en morsom aften til rød prelude, sort audi og den grønne bilen med pangpang-lyd :D Beklager hvis dette var uleselig men jeg måtte få det ut :op Det hadde også vært greit å få vite hvem de i den grønne volvoen er. hehe ikke for å være stygg men,hvorfor starta jakten?Fordi en potte smalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Så hvis jeg kjører forbi og potta smeller så er det game over? :eek: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Er den modda i Photoshop eller? Hvis ikke, så burde han få senka den forran for det ser ut som man kan sette en bruskasse under frontfangeren hans.... Og, hvor kan man finne styling og tuning støff til Baleno? (Veldig Off-Topic) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 I følge han som klikka så gjorde han som pangpanga med potta det med vilje.. Han viste også fingeren eller no. Og siden han har hørselskade fra før av ble han visst veldig irritert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Høres ut som en kul kar det her ja. gogo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Oj han pangpanga med potta.... Da må jo han få bank... Har dere lite å gjør på eller? Idioter!:mad: Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by ThugstaRacing Oj han pangpanga med potta.... Da må jo han få bank... Har dere lite å gjør på eller? Idioter!:mad: Altså det var 1 av 8 som ble sint. Vi (7 av 8) skjønte jo ingenting før etterpå. Og jeg sier igjen: Han som ble sur hadde problemer med hørselen fra før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by Decepe Altså det var 1 av 8 som ble sint. Vi (7 av 8) skjønte jo ingenting før etterpå. Og jeg sier igjen: Han som ble sur hadde problemer med hørselen fra før. Kun hørselen altså? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg