Gå til innhold

Etka!

Ranger emnet


hfracing

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by KingCamel

Hvis noen veit hvor man kan finne prislistefilen til ETKA 6 så si ifra! ! ! :D

 

Jeg har ETKA 6. Crack på CD. Noen som kan skaffe meg prislisten til denne?

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Åssen biler er dette til? Finnes det til Golf 1?

Gjerne prisliste også hvis det finnes.

 

Dette er systemet som volkswagen forhandlere bruker til og finne fram deler fra delelageret. Så det er til golf 1 også ja...

 

Og jeg vil også ha!

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

 

Dette er systemet som volkswagen forhandlere bruker til og finne fram deler fra delelageret. Så det er til golf 1 også ja...

 

Og jeg vil også ha!

Ja, men det høres ut som det finnes forskjellige versjoner til forskjellige biler siden folk spør om versjoner, utgaver og biltyper.

 

Ikke vet jeg, men et til Golf 1 og evt. Golf 2 hadde vært fint. Godt mulig det kun er ett program for alle biler. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel et program for alle bilene,men spørsmålet er hvor opdaterte de er. Altså om bilene som er laget feks etter 2000 er der. Det finnes også noen piratversjoner som er forminsket. Da har de kuttet ut noen bilmodeller...

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på det som så mange her lurer på;

ETKA brukes ikke til å finne priser på deler.

Vet ikke om det finnes noen pris-fil.

Er ikke kommet noe slikt til de nyeste versjonene av ETKA for Windows fra Møller iallefall. På de gamle ETKA maskinene vi hadde på jobb for mangen år siden fikk vi tilsendt prisoppdateringer på floppydisker, men det er det altså slutt på.

Bruker et annet system for å føre, bestille, finne priser osv.

ETKA altså er kun for delenr, fargekoder, lakkoder etc etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har brukt ETKA noengang, vet du at man kan trykke på delen, så kommer det opp hva denne koster (ut i fra versjonen av prislisten). Så jo, programmet kan brukes til å finne priser!

Hvorfor gidder du å skrive et innlegg, når du ikke har peiling på hva det går i? Skjønner ikke hvordan du kan skrive: Vet ikke om det finnes noen prisfil. Når jeg spør dere hvordan jeg installerer den! Da finnes det jo en prisfil da!

 

-Noen som vet hvordan man installerer filen? Fikk ikke helt til denne "price converteren". Noen som har peiling?

BTW: Lastet den ned fra nettet ( ikke så vanskelig å finne folkens! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår