knopfler Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Sliter litt med å få higluxen min varm, temp målern går opp ca 1/4 og så vidt varme i vifta. Kan det være termostaten som har tatt kvelden? er faktisk varmere luft på pasasjer siden enn på fører siden. Det er en 83 mod. Mvh Victor Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg satser pengene mine på termostaten. Blir den varm på tomgang, men varmen forsvinner med en gang du får fart på bilen? Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 bare bytt termostaten med en gang du... ikke så mye mer å lure på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Sjekk at du har nok vann på radiatoren. På en 316 jeg hadde kom det ikke varme i kupeen om vannmengden sank under min streken. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Sjekk kjølevæska ja, i hiacen blir d kaldt når d er under "cellene" i radiator ihvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 sjekket kjøleveska nå og det var bare rustvann.. hmmm... hehe. skal tappe ut og gjøre rent samt skifte termostat så blir det sikkert bra :) Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 bra at det ordner seg, men du.. hva er en higlux? Ser at det ikke er stavefeil, da du skriver det slik konsekvent. jeg søkte på google og fikk skammelig LITE treff. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 er nok en liten taste feil av meg, Har bare sovet 4-5 timer på 3 døgn... :( Hilux skrives det! :) http://www.arctictrucks.no/?PageID=651 Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg