herbal Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Har akkurat kjøpt sånn Polo til dama. Frister litt med senk, breie felger og skikkelig dekkstrekk når jeg så dette bildet. Uansett mange kule biler her. Siter Hell yeah!! BMW 325i (M) 87 mod. (Prosjekt original) BMW 318i Touring 96 mod. - VW Polo 1993 mod. [x]Audi 80 1993 Avant - [x]VW Polo 1991 mod. - [x]Audi 80cc 1,8 86 mod. - [x]Volvo 240 (bilcross bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
palle-gafal Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Hæææ, hva er det med folk da?:w00t Trudde først tråden var for å gjøre narr av bilene jeg, men så ser jeg folk synes det er tøfft og gromt, hehe :P Synes flesteparten av bilene her var blod-harry jeg. Var dog noen som var ganske bra, hadde det bare ikke vert for at dem var såå skam-senka, og så overdrevent breie dekk! Men det må da vel føre til error i hjulbuene på hver minste hump med slik senking og dekk? Eller har dem tatt bort alt av fjærer og dempere og satt inn stål-rør? :wonder: Men jaja, hver sin smak sier nå jeg! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Hæææ, hva er det med folk da?:w00t Trudde først tråden var for å gjøre narr av bilene jeg, men så ser jeg folk synes det er tøfft og gromt, hehe :P Synes flesteparten av bilene her var blod-harry jeg. Var dog noen som var ganske bra, hadde det bare ikke vert for at dem var såå skam-senka, og så overdrevent breie dekk! Men det må da vel føre til error i hjulbuene på hver minste hump med slik senking og dekk? Eller har dem tatt bort alt av fjærer og dempere og satt inn stål-rør? :wonder: Men jaja, hver sin smak sier nå jeg! :P Ikke helt forstått poenget med tysker-brakker du altså.. det er sånn de skal være:w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Når man tenker på åssen polakka tjener her i landet er det ikke rart de får råd til fete biler... Ansetter noen en polakk til 50 kr timen får de så øra flagrer mens dem faktisk tjener mer her enn hjemme... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Jeg er ening med JvhCossie de bilene er DRITT RÅE.. FY FAEN SÅ KULE BILER DA.. Det slår MANGE av de bilene folk har her i Norge gitt. Kule bilder JvhCossie Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Veldig vanskelig å lese hvem som har lagt ut bilder skjønner jeg.. Men det må da vel føre til error i hjulbuene på hver minste hump med slik senking og dekk? Eller har dem tatt bort alt av fjærer og dempere og satt inn stål-rør? :wonder: Har man skikkelig senkesett subber det ikke. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Polski goes VDUB! søtt :) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Her var det mye fint =) Så og si alle polakkerene jeg ser her til lands har 97% soting og 3 meter høye antenner på bilen..Gjerne 4-5 antenner og.. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 får å få inn polsk radio det vel =p Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 70% av delene er vel deler som er tatt av bilene til normenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Mye fint tyskerstuk. Det som så ut som et luftinntak til MB W124 diesel på skjermen til lupoen så enormt ut på den lille bilen..... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 OI I HELVETE! for en kombinajon av sexuell utråling fra bildet! fra begge partene :) bra bilde eirik Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Ja, bilen var også fin. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg