Golfy Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Hva med og opprette et galleri som undermappe i hver bilmerkemappe?Altså sånn at når du trykker på feks. volkswagen,bmw og alle andre merkene så kan det ligge en mappe som heter feks members cars som inneholder alle audiene fra forumet,hvis du gikk inn på audi... Så kan det bare postes bilder der og specs men ikke komentarer som "Nice" "Stygg" eller begynner og krangle om allt mulig annet... Vet at det finnes en post som alle kan legge ut bilde av bilene sine men det tar mange timer og gå igjennom. Litt dårlig forklart kanskje...:) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Håper ikke jeg ødelegger spamer men det er en slik side på vei nå snart. Med showcase og det som trengs. Skal gi beskjed når denne er oppe og går. Så slipper en også å bruke noe av bilforumet.net sin server/linje. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Det kommer flere forandringer her, og et 'Depo' hvor man kan se alle medlemmenes biler med specs etc. kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by boXer Det kommer flere forandringer her, og et 'Depo' hvor man kan se alle medlemmenes biler med specs etc. kommer. Det kan bli jævlig bra! :) Fete saker gutta.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proximus Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by Oleee Det kan bli jævlig bra! :) Fete saker gutta.. enig! good work! bonde Siter Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Er dette langt fem i tid eller? *utolmodig* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 ...det er admins som driver med detta. Vet ikke hvordan det ligger ann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 hvem admins isåfall, slik at en kan mase / spørre dem om ting.. :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Før jeg hadde tenkt tanken på å sette opp en showcase/depo så ville jeg fått det forumet som er her til å fungere stabilt, med tanke på antall brukere, og kanskje også mer båndbredde? En ting jeg også ville ha gjort er å prune noen av postene vekk, er ingen vits å samle på tråder som er over 1 år gamle, folk søker jo ikke etter problemer de har, de poster bare nye spørsmål likevel.. Det var min mening. Som VeilSide sa, det er en ny side på vei, og det at den har showcase som hovedformål gjør at man kanskje kan slippe noe av loaden på denne siden. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Gleder meg Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by boXer ...det er admins som driver med detta. Vet ikke hvordan det ligger ann. Det skjer ting, men ting tar tid, men nå kommer jo vinteren så.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg