snøplog Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 min stakkars golf 1 motor tok kvelden tidligere i dag, og jeg trenger dermed en ny motor snarest. (er bruks bilen.) alt er av interesse så lenge den starter. er i dag automat, men når alt først skal ut kan jeg godt bytte til manuell, så hvis noen gjerne vil bli kvitt kasse og motor i ett er det helt greit. håper på snarlig svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK2 Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Har motor og gir tilsalgs fra golf 2, Se her:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=145327 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 jeg har bortimot komplett gti motor å 4-trinnskasse som du kan få rimelig...mangler ledningsnett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 har alt du trenger til å få den manuell.. motor og gir og alt.. liten men bra motor 1.5.. kmstand er 108000.. kan få alt du trenger for å få den manuell og med motor for 3 lapper Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snøplog Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg var nøden så tok det første jeg fikk tak i. Har da hvert i larvik og hentet en golf 2 som jeg har tauet hjem for å hente ut motor og eventuelt girkasse om den er mulig å flytte over... tenkte å legge ut en lenke med bilder av den havarerte motoren og den nye (hvis jeg får den inn da:P) i morgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg var nøden så tok det første jeg fikk tak i.Har da hvert i larvik og hentet en golf 2 som jeg har tauet hjem for å hente ut motor og eventuelt girkasse om den er mulig å flytte over... tenkte å legge ut en lenke med bilder av den havarerte motoren og den nye (hvis jeg får den inn da:P) i morgen... Kunn bare spurt ekkoj da,han tok jo ut en 1.5 med automat forrige dagen Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg