Johnsen Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Har tatt en haug med bilder etter å ha vært på Essen Motorshow for ett par uker siden. Tar og legger ut noen av dem utpå her. Er endel opler og audier pga at jeg lasta opp bilder til OMC forumet + audier til en tråd her på bilforumet. Kom ned Tirsdags kveld. Så var vi på messa nesten tre dager, 10-18 på onsdag, torsdag og fredag (litt mindre på fredagen da) så kan si messa var sykt stor, også så billige delene var der nede i forhold til i Norge. F. eks angeleyes fra FK-automotive til min vectra B => 199 Euro som er ca 1630 NOK. De ga jeg 3200,- og noe for i Norge.... dobbel pris d :x Jaja er er noen av de ca 950 bildene mine :op: Screenshot av Hallen som messa var i henta fra google earth: (stort? ... nja kan si d slik) :D Digga den her vectra a'en, men fikk ikke no spesielt bra bilder av den da, men har en film på 107Mb nå den kom inn i lokalet Og de her skulle jeg hatt på min.. lattelig pris. Hadde vi kjørt ned hadde d blitt kjøp. Gidda ikke å stresse med å dra d med meg på ryanair som gikk fra dusseldorf til London og så til Haugesund neste dag (sov dårlig den natta der ja. Ikke no spesielt myke fliser på Stanford :P) Og så over til andre biler. Ikke alt jeg har tatt er like klart, men men. Denne RS4'en satt jeg i... Det er de beste setene jeg noen gang har satt meg ned i.. fulgte kroppen PERFEKT :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Feil forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 hehe. en del nice biler på essen ja. var der selv faktisk. hadde du tatt bilde litt lenger til venstre med de to damene uten bh men teip på puppa der så hadde du fått med en gjeng fra norge :p får melde deg inn i vwaudi-club. Vi kjørte buss nedover (båt og såklart) med masse plass. handla meg stoler og hauger av andre ting. måtte låne tralle :p Essen er selvfølge neste år og. bare ta med stor nok lommebok. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Feil forum. hvor skal jeg legge meg, så kan jeg flytte, eller kan du? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 hehe. en del nice biler på essen ja. var der selv faktisk. hadde du tatt bilde litt lenger til venstre med de to damene uten bh men teip på puppa der så hadde du fått med en gjeng fra norge :p får melde deg inn i vwaudi-club. Vi kjørte buss nedover (båt og såklart) med masse plass. handla meg stoler og hauger av andre ting. måtte låne tralle :p Essen er selvfølge neste år og. bare ta med stor nok lommebok. Hehe.. er jo medlem i opel-club men :op: Kameraten min med Audi 200 Turbo Q er jo medlem der... kunne jeg da ha sneket meg med ham, eller må man være medlem? :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Hehe.. er jo medlem i opel-club men :op: Kameraten min med Audi 200 Turbo Q er jo medlem der... kunne jeg da ha sneket meg med ham, eller må man være medlem? :D neida. må ikke være medlem. er ikke selve klubben som arrangerer turen heller. men flere medlemmer. jævla ålreit med egen buss og masse lagringsplass. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 neida. må ikke være medlem. er ikke selve klubben som arrangerer turen heller. men flere medlemmer. jævla ålreit med egen buss og masse lagringsplass. Ja d hørtes jo greit ut :) Eneste sure er den lange kjøreturen. Hvor lang tid brukte dere ned? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Ja d hørtes jo greit ut :) Eneste sure er den lange kjøreturen. Hvor lang tid brukte dere ned? 4-5 timer ca. spørs hvor mange stopp man tar. går greit nedover da det er dvd anlegg og greier. på turen oppover igjen drar man så tidlig at man bare sover på bussen uansett. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Slenger utpå "litt" flere bilder her :D BMW, audi eller golf? :op: Tror d er en golf da... :) Den hummeren her har faktisk 30" felger. Får ikke helt inntrykket av det her på bildet med. Ser faktisk samme bil i det norske Max power bladet som er ute nå. Lamborghinien her var en av de første bilene vi så på messa. Stod en hel haug med folk rundt=>derav de dårlige bildene Audi eller Opel Vectra? :op: Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 http://i6.photobucket.com/albums/y226/Gladiatoren/Img_1256.jpg Hva er dette for en bil? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 ja sei d... :op: D fikk eg ikkje med meg... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 http://i6.photobucket.com/albums/y226/Gladiatoren/Img_1256.jpgHva er dette for en bil? Det er en Gumpert Apollo. 4.2 Audi V8 med to snurrer på 650 hk. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 bra bilder:) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 fine bilder ja! sinnsykt mye rått på den messa. MÅ dra dit en gang Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 bra bilder faktisk.. jaja er ikke noe proffkamera jeg har akkurat men :op: Eller var det bilene som gjorde bildene bra? hehe Messa kan anbefales om du er bilinterresert. Men ta med varebil eller noe, billige deler der nede :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg