Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne bil.


Stig Larsen

Anbefalte innlegg

Tror nok du vil slite med å finne en i norge gitt. Eneste jeg har sett avertert etter at jeg kjøpte min er denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1148788 som er høyrerattet. Ble bare solgt rundt 25 stk ny i Norge og av de skal det være igjen 7-8 stk etter det jeg har hørt. Ellers har det jo blitt importert noen da. Så vil vel være enklere å se ut av landet tror jeg. I England finner du mange fine eksemplarer hvis du klarer deg med høyreratt. Ellers finner du sikkert noen i Tyskland også.

 

Mvh

Lars

Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Takker for svar.

Nå skal det sies at jeg er en veteran innen Renault 5, og er smertlig klar over at dette er vanskelig.

Har du bilder av din???

Solgte min Lettere trimma GTE for snart ett år siden, men savnet blir for stort.

Har forøvrig totalrenovert en Gt-turbo før, som jeg solgte litt for fort.

Nå vil jeg ha Renaut 5 igjen.

Har sett noen fine i Tyskland, men er ikke helt lysten på å reise dit for å kjøpe meg en bil til 2000 Euro.

Send meg noen bilder av din da, og hold øynene åpne:partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginal GT Turbo er sjelden, de fleste ruster jo bort hehe.

Var en som så ganske så strøken ut, tilsalgs i Tønsberg for 1 måned tilbake. Annonsen var kun på http://www.renaultbiler.no . Den hadde vist mye deler fra K-tec samt nylakkert. pris 45.000kr (!!) Ps; ikke den røde, den er i Bergen nå.

Er noen knallartige biler, spesielt gasserturboen i GT Turboen.

 

Trickset er vel å kjøpe en strøken og ferdig GT Turbo i england, og kjøpe gamle fru.gundersen's strøkne R5 TL som har gått 50.000km og starte ombyggingen :)

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår