thxman Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 så en sort gtt med en sinnsyk cooler foran i trondheim for ca 2mnd siden.... ingen anelse om den er tilsalgs, men "strøken" var den.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Larsen Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Visst den var SR***** registrert, var det nok den gamle min. Keep up the good work. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Larsen Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Har etter mye om og men, bestemt meg for å finne en Clio 16v eller williams istedet. Håper dere klarer å finne en til meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 så en sort gtt med en sinnsyk cooler foran i trondheim for ca 2mnd siden....ingen anelse om den er tilsalgs, men "strøken" var den.. :) Sikker på at den ikke var rød da hehe. En kamerat var for ca to måneder siden der oppe, har k-tec største IC. Er jo meget mulig at det var den sorte "strøkne" GT Turboen som var tilsalgs på renaultbiler.no, den hadde også ktec ICn Clio Williams er jo knall tøffe, ville heller gått for en slik. Hold oss oppdatert på hva det ender på :) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 her har du en bra bil som du kan ha som prosjekt, hadde kjøpt den selv om jeg hadde hatt penger... renault 5 turbo2 er ekte racer med bakhjulstrekk..... se http://www.kollevold.no Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Larsen Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Denne bilen er solgt, og jeg skal kjøpe Clio til uka he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Williams? Hva må du ut med for en slik? Import sant? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Larsen Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Nei det var snakk om en 95" Clio 16v Grand Prix. En nummerert utgave av 500 produserte. Men den hadde gått en del lengre enn det selger først opplyste, så jeg legger nok det på hylla. Og bilen hadde nok kommet på 60.000 ferdig reg. Så fortsett å hold utkikk for meg. Det blir nok turbo....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 fant denna til deg!:) hehe forte deg å handle da;) var bare en! http://cgi.ebay.co.uk/1995-RENAULT-CLIO-WILLIAMS-2-BLUE_W0QQitemZ300077143857QQihZ020QQcategoryZ9861QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Visst den var SR***** registrert, var det nok den gamle min.Keep up the good work. kan nok stemme det. en ic uten skrift...... den var fet...!!!! og den var sort ja..... sto på singsaker.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Larsen Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 He he, den på ebay var ikka bare høyrestyrt, men også ikke for budgivere utenfor UK. Nei, jeg får håpe det dukker opp noe. Men jeg har ett svakt hjerte for femmer'n.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Sikker på at den ikke var rød da hehe. En kamerat var for ca to måneder siden der oppe, har k-tec største IC. Er jo meget mulig at det var den sorte "strøkne" GT Turboen som var tilsalgs på renaultbiler.no, den hadde også ktec ICn Clio Williams er jo knall tøffe, ville heller gått for en slik. Hold oss oppdatert på hva det ender på :) en rød en som gikk for 45000ca. MYE som var gjort med den? mulig det var den en kamerat a meg så på værnes ca rundt den tia... militærleiren på værnes.... den var FET sa han. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Han var i militærlerien på værnes ja. eller stjødal vist det er noe der. Kommet seg til Bergen nå. Gjort på den, absolutt alt av motordeler nytt/oppgradert, større turbo og intercooler, sparco bøtteseter, sparco bur, compomotive felger, Var påkostet rundt 70.000kr i deler.+++ Nå får den nytt understell, foringer, drivakslinger, borrede bremseskiver osv. Skikkelig grombil :) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 jepp.... da vet jeg hvilken det er ... siklet over den på autodb ei stund... :):thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg