heineoen Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Hei! Har problemer med varmeanlegget i min bil... Kommer ikke så varm eller nok luft ut av anlegget... Så fandt en bruktbil test på bilnorge.no der det står "Sjekk spesielt: Ventilasjonsanleggets kapasitet og varme" Hva kan være feil? Takk!... :) Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 sikkert bare termostaten som gjør at den blir sent varm.. er sikkert låst i åpen stilling Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Blir litt varmere med tid som alle biler, men vurderer det fortsatt som lunkent i forhold til en annen bil jeg kjører? Så vill heller påstå at problemet heller er at den ikke blir varm nok. Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 min blir veldi fort drifts temperatur på.. men for å teste teorien om termostat kan du jo sette ett papp stykke forran radiatoren for å redusere kjølingen Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg