Gå til innhold

min Corrado 2.0L 16V =)

Ranger emnet


vwidar

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

pent. hvor mye er den senket a? skal kjøre 17"ere snart jeg og, og lurer på om jeg greier å få den passe lav uten altfor mye subb,,har justerbart[/QUOhvet ikke

 

hvor ikke mye den er senket, men tipper det er ca 60/40... er i vertfall ikke noe mere enn det, hadde gått fint med noen cm til og =)

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med ett godt bilvalg, du kommer til å komme med et smil om munnen hver gang du stiger ut av bilen ;)

 

 

takker for det, er godt fornøyd med bilen :)

smiler bare jeg er i nærheten av den jeg! hehe... ser ut til skaden etter hjorte+lakkering av stylling ikke blir lenge til nå... fikk mail i dag om att bakfangeren var sendt....

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Pen denne her. Men med noen småjusteringer kan den bli enda bedre! Syns den ser veldig fortung ut med den frontfangeren uten noen form for sideskjørt. Få gitter i og retta opp fangeren hjelper nok mye det også, men dette er vel ting du vet. Uansett nok en flott Corrado!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen denne her. Men med noen småjusteringer kan den bli enda bedre! Syns den ser veldig fortung ut med den frontfangeren uten noen form for sideskjørt. Få gitter i og retta opp fangeren hjelper nok mye det også, men dette er vel ting du vet. Uansett nok en flott Corrado!

 

jepP... hehe... har sideskjørte liggende klar til lakkering.. men må spare opp litt penger for jeg skal lakkere opp fronten og.. da kommer det nytt gitter =)

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
enda et bilde!! ja, vet det mangler ett blinklys, men har bestilt nytt:)

06032007256.jpg

 

Hvor bestilte du blinklys? Mine er blitt så slitne med åra, så de ser ikke ut. Har rimelige gode tåkelykter, så jeg vil bytte blinklys og glass i hovedlyktene.

 

Pen bil forresten, hadde litt sansen for felgene jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bestilte du blinklys? Mine er blitt så slitne med åra, så de ser ikke ut. Har rimelige gode tåkelykter, så jeg vil bytte blinklys og glass i hovedlyktene.

 

Pen bil forresten, hadde litt sansen for felgene jeg :)

 

bestile hos NBS, men fant igjen det som datt av like helt så nå har jeg ett til overs!

felgene skal lakkers svarte i senter nå snart;)

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår