OxidBusk Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Noen som har peiling på hvordan man får av stygge leppa som sitter under fram fangeren? Denne: http://matiz.uragan.cz/astra_spoiler/astra_spoiler_012.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Mener det er bare et par skruer på innsiden av leppa. Såfremst den ikke er limt på, men det tror jeg ikke. Men det er jo bare å ta av hele fangeren. Bare 4 skruer =) Da blir det lettere å se hvordan den er festet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OxidBusk Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 ok, jeg tittet litt på det i går, bare heiset bilen opp å la meg under. å det så ut som det var 1 skrue på hver side, men det var sånne rare"klips" eller hva jeg skal kalle det bort over hele. vært borti dette??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Det høres riktig ut. Men tror nok du må av med leppa skal du få den av. Lettere å ikke få skader på delene slik. Er ikke store tryllekunsten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg