TripleBoy Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hei, takk takk:D ble ca 200 hester og 310 NM!!!;) jeg har orginal eksos!!! Betalte ikke noe for garantien, den fulgte med!!:D Jeg har vært og testet bilen hele natta nå, fy søren ass!! det drar, har brukt opp over halve tanken idag:P hehe... Har heller ikke oppleved noe feil eller no, men kanskje litt tidlig å si!! hehe.. Til legolego: Er bare chip, stage 3+ skal jeg ta til våren, men jeg fikk tilbud på det! hmm, tror det var lodding!! Har du egentlig benket deg til dette resultatet? Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 hva mener du? Om jeg vet at det er sant? Jeg stoler vel på dem når dem sier det, har vel ingen grunn til å lyve?!=S Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg har større turbo, dyser, større luftmengdemåler og 2.5 toms eksos.. Benket til 210 og 303nm.. Jeg sier ikke at dine tall er feil altså! Men vet at de tallene du oppgir er "standardtall" for å chippe med alt annet orginalt.. Da jeg gjorde alt dette hadde jeg i tankene at mitt resultat skulle bli bedre... Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Tallene som oppgis er svært sjeldent HK direkte på hjulene, slik du får når du setter bilen i benk. Tallene er hvor mye motoren gir... Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 grattis med chip da:) Får min chipa på ny 5 Feb av ts.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hvorfor på nytt?? Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Tallene som oppgis er svært sjeldent HK direkte på hjulene, slik du får når du setter bilen i benk.Tallene er hvor mye motoren gir... Regnet ut hvor mye det blir i motoren via benken.. 175 på hjula, 210 i motoren... ca Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hvorfor på nytt?? Han jeg kjøpte bilen av chippa den, men. den går som et dass og trur det er toppen 160hk.. Så jeg chipper den på nytt med en sikker chip:) Trenger mere power:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerinsignia Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Diesel trim, diesel power tr.heim. 2 års motor og driv garanti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morphola Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 Hei, Du kan jo teste bilen fra 80-120 for å se hvor bra den egentlig går. Finn en slett vei, monter et kamera for å filme speedometret, sett bilen i 3. gir og når du har rundt 70km/t gir du bånn gass. Kjør ut registret til ca. 6000rpm. Når du kommer hjem kan du sitte med stoppeklokka og måle tiden fra 80-120. Her er min måling: Har Dahlback stage 4 (ca. 240hk og 390nm) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg