Gå til innhold

GT4: Laptime battle.¨ LES regler i første post..

Ranger emnet


LLH

Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den bimmern er en kongebil å kjøre. kanskje det blir den fra lørdag :)

 

mulig ting bare blir verre fro dere men her er oppsettet som funka for meg

 

BRAKE: f 10, r 9

GEAR auto setting: 15

 

SPRINGRATE: f 14, r 14

HEIGHT: f 94, r 94

BOUND: f 7 r 7

REBOUND: f 6, r 6

CAMBER: f 1.5, r 0.4

TOE IN: f -1, r -1

STABSTAG: f 5, r 6

 

LSD: init f 10, r 10

accel f 9, r 38

decel f 5, r 6

 

CENTERDIFF: 45

 

er selvfølgelig mye å hente enda men stoppet å justere når det begynte å laske seg.

men som sagt. det funker for min kjørestil. ikke nødvendigvis for din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører opp til dama nå.. der psen står så poster nok noen tider i kveld.. ta noen tider på tsukuba og da.. er kjekk bane det og vettu.. ikke så stress å starte på ny hvis man går på en smell.. klarer jo 6-7 runder på samme tiden som en på nurb.

__________________

Jone Klemo Øverland

medlem av Club-Honda Norge

92-Honda CRX vt

Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel...

pga. en lite uhell jeg hadde med minnekortet for rundt et år siden, og litt pga den audien så har jeg bare 70 000 igjen. :o)

tenkte at det måtte bli en billig bil. kanskje den nye integra R (25 900) eller en bil jeg allerede har. så Mine`s skyline er jo en kandidat. hadde lyst å kjøre BMW men den gtr`n får du ikke kjøpt! skal vi holde oss til den regelen om at den må kunne kjøpes så er jo den utelukket. står da igjen med M3 CSL. som du faktisk kan dytte flere hester inn i enn gtr`n...

sååååå.... da havner vi på... trommehvirvel..... M3 CSL!.

 

gir herved LLH vetorett slik at regelen kan undvikes i dette tilfellet og GTR`n kan få disp til å delta. ;)

(har jo litt lyst til det selv nemlig. men legger som sagt til at csl`n kan trimmes mer)

 

edit: om gtr FÅR disp så kan jeg like godt legge inn tiden jeg kjørte på for litt siden 6.39.155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår