tikka Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 har en golf 3 94 mod med 1,8 motor senket 40mm. kan jeg trekke en biltralle med en volvo 360 bilcross bil? vill min bil greie dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 du har ikke skjønt det, en Golf skal ikke trekke henger :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 hah, den klarer det sikkert, men det kommer vel til å dra noe dårlig? Enn merker jo dette veldig bra med fullbil også. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Veeel.. Jeg og en kamerat leide en versting-bilhenger (altså større en enn vanlig) og dro med oss en Suzuki SJettelleranna til et verksted i forrige uke. Gikk helt fint. Kan selvfølgelig ikke forvente å bli trykt bak i setet akkurat, men går som sagt helt fint. Og jeg har en 1.6 100hk. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 går ikke fort, men det går.. har ratta endel rundt med henger på bruksbilgolfen min.. samme motor, samme årsmodell uten senk, men massevis av bakkeklaring så lenge du laster riktig.. ;) ittno problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 sjekkhvor mye du kan dra med golfen din.. blir dustoppet med en henger og bil er det snakk om rimelig mange kg.. de er strenge på slike ting.. du kan ihvertfall ikke dra mere enn tilatt totalvekt på din egen bil.. da sankker vi vel ikke kjøre med bil bakpå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg