ultimateVW Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Den går så bra som man er vant til at en GTI går, men sideveisbevegelsen på girspaken er så "rommelig" som man bare opplever det på biler med firetrinnskasse. Hvis den kassen er like rommelig som den kassen på en 80 GolfD vi har her heime,så veit jeg hvordan den er:-) Lang bevegelse alle veier. Ikke Short shift akkurat men du verden hvor lett den er på gira. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Den går så bra som man er vant til at en GTI går, men sideveisbevegelsen på girspaken er så "rommelig" som man bare opplever det på biler med firetrinnskasse. Hvis den kassen er like rommelig som den kassen på en 80 GolfD vi har her heime,så veit jeg hvordan den er:-) Lang bevegelse alle veier. Ikke Short shift akkurat men du verden hvor lett den er på gira. Stemmer. Spesielt på biler med firetrinnskasse føles girspaken veeeeldig vid. Den eneste fordelen må være at det er veldig lett å treffe 3.;). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Sitter firetrinns i GTI'n min. Er vel en 79 mod. da, registrert i 80? Veldig romslig ja, hehe. Skal prøve å få fatt i en 5-trinns. Skrik ut om noen har :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg