Gå til innhold

AndreasH: 740 TurboIntercooler

Ranger emnet


_AndreasH_

Anbefalte innlegg

Ja då blir det litt av eit prosjekt for dej, husk å bruk rett skrua når du skrur den oppgjenn, ellers går spissen på skruane opp i take å laga bulka:P Har ingen erfaring så det er klar, men folk åtvara meg mot det. Må også vere 2 personen når du skal ha ned taktrekk å takluke opplegge under. Ta ut seta i bilen å legg ting so det blir nokelonde bent. So legg du ned taktrekke å stabla under slik du ikkje knekke d. Taktrekke går ikje ut av bilen uten du tek ut bakruta, so det må berre ligge unders under heile operasjonen. Ej fikk akkurat takluke modulen ut ei bakdør, men alle sete måtte vere ute.

 

Eg har samme vacuumstyrt ventilasjonsanlegg, men har ikje air condition. He du d Andreas? Noken so veit om d e mykkje styr å bygge?

Volvo 760 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen har ikkje vore inne i Volda endå...

 

Står no totalt ribba innvendig, så det er litt vanskeleg å kjøre slik det står no.

 

Kjekt å sjå folk frå Volda og Ørsta her inne... Skal bo der inne i ca 4 år...

 

Ser no fin ut bilen din, har sett den nokre gangar når eg har reist gjennom ørsta. Såg vertfall ut som det var din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har ikkje vore inne i Volda endå...

 

Står no totalt ribba innvendig, så det er litt vanskeleg å kjøre slik det står no.

 

Kjekt å sjå folk frå Volda og Ørsta her inne... Skal bo der inne i ca 4 år...

 

Ser no fin ut bilen din, har sett den nokre gangar når eg har reist gjennom ørsta. Såg vertfall ut som det var din...

 

oki :) joda,grei bil de..blir kjekt når du fe bilen din på veiane i ørsta å volda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teste rundkjøringa i Ørsta da... :D

 

Ka folke tru om 850 delskinn stola, dersom 740 delskinn stolane ikkje blir rensa?

 

rundkjøringa i ørsta er deilig :P heheh

 

850delskinn er fine dei..vist ikkje kan no du sjekke om du får tak i delskinn fra 940..eller noe hel skinn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noke interesangt da eg ribba bilen innvendig: (ved pedalane)

 

DSC00688.jpg

 

Først så trudde eg dette berre var noko jalla frå biltema eller liknande.

 

Men det står Volvo på den. :) Og ledningane låg inni ei "pølse" som såg veldig original ut.

 

Ka kan denne bryteren ver til? Det skjedde ikkje noko når eg trykte på den. Gjekk 2 ledningar til den. Tenkte det var for dimming av langlys.

 

Noken som veit ka denne er for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleire forskjellige svar her gitt... Takker for alle, det med radio hadde eg ikkje tenkt på, men det kan ver logisk.

 

Sidan eg ikkje har den originale radioen lenger, er det mulig å bruke denne knappen til noko anna? Som f.eks koble den på langlysbrytern?

 

Skal sjekke litt om korleis den fungerer med multimeter ein dag eg har tid.

 

Takk for svar vertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

 

DSC00693.jpg

Rensa golvteppa, og tørka dei inne på badet.

 

DSC00702.jpg

 

DSC00703.jpg

Vaska seta godt og spraya dei inn med interiørvoks.

 

Pussa over dørken dei plassane det var litt overflate rust. Lakka over med Primer, og eit lag med lakk over der igjen. Primer frå Rolls Royce, så brukte litt. :D hehe... Skulle ver veldig bra.

DSC00701.jpg

 

DSC00695.jpg

 

Fant eit lite hull som ikkje var så kjekt. Pussa godt rundt kantane, mykje primer og lakk.

DSC00696.jpg

 

Tetta hullet med stålplast.

DSC00708.jpg

 

Digital klokka med varmefunksjon??? Fant ei brosjyre, men er ikkje så god i svensk.

DSC00710.jpg

 

Noken som har trekk til førerdøra? Mengler eit slikt.

DSC00705.jpg

 

Motorbilde. :D B230ET

DSC00707.jpg

 

Litt mørke nokre av bilda, tatt med mobiltelefon.

 

Neste blir takluka. Må berre få taki ny komplett luke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår