Gå til innhold

AndreasH: 740 TurboIntercooler

Ranger emnet


_AndreasH_

Anbefalte innlegg

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Da he dei nye lyktene havna i tollen gitt. Tek vel ekstra lang tid før eg får dei da.

 

24.04.07 SENDT LAGER 0024 OSLO

24.04.07 STOPPET FOR IMPORTFORTOLLING 0024 OSLO

24.04.07 ANKOMMET MOTTAKERLAND 0024 OSLO

 

Noken so he erfaring med kor lang tid det tek før eg hører noko meir om fortollinga? Sendt frå privatperson i sverige til noreg.(usikker på om han skreiv på gift, men trur ikkje han gjorde det:()

 

Tenker at eg får prøve å lage ei modifisert refleksplate til desse, noken som har nokre idear om farge og lakk som er lik fargen på lyktene? (He tidlegere prøvd sotespray uten noko godt resultat.)

 

Neste blir:

- Kvite sideblinkers (vurdera V70 blinkersane)

- Nye bremser rundt om( tru det berre blir nye originale)

- CD-speler og høgtalera. (Blir nok ikkje noko anna enn 4 stk 5,25")

- Gå over motor og skifte litt slanga og filter.

- Litt småplukk før EU kontrollen, gler mej til sommern når eg får den på vein. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mye som står igjen på bilen din nå da?

Leverte 760'en til en kompis som skal se på rammevangen :)

 

He fått "time" me ein kompiss. Han skylda meg ein tjeneste så han skal gå over og justere litt på styringa, og skifte bremseskiver. Er så skjeldent heime for tia, så da fær han gjer det. (Og han er bilmekaniker, så han skal få ta EU kontrollen :m'm: .) Må ta litt overflaterust i hjulbuane og skifte dekk.

 

Må få fart på 760`n veit du. Synst dei er mykje betre å kjøre enn 240.

 

Kunne sjølvsagt hatt bilen på vein for lenge sia, men orka ikkje å ta 2 EU-kontrolla. Så må vente til sommern. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine backljus;) merkelig det der med det staget.. 3stk her i stavanger som har fått pris på 1645,- eller noe rett over 1600!

 

Takker, du også. ;)

Fekk papir frå posten ang toll i dag. Sure greier. Tek vel ekstra lang tid før eg får dei. :(

 

 

Var på Volvo i dag for å få originalt oljefilter og for å bestille snow cap. Og sjekka likegodt pris på staget. Kosta 369kr.(uten bolta, tru det va MF10 bolta) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da he eg fått montert nye baklys og laga ei refleksplate. Så vise deg seg at telefonen eg tok bilder med har klikka og virker ikkje ordentlig. Så bilda blei no utrulig små og uklare. He ikkje noko ordentlig kamera tilgjengeleg, men skal prøve å få ordne nokre betre bilder.

 

MOV00004_3.jpg

 

MOV00004_2.jpg

 

MOV00004.jpg

 

Prøvde å ta ein video, men den er nokså uklar.

http://dagbladet.xstream.dk/mediamaker_flash_blink.php?id=18044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår