ExceL Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Noen som har erfaring med Telwin Telmig 180? For å være nøyakti; Telwin Telmig 180/2 Turbo :) Det er et enfas apparat som funker 100% til hobby bruk, det er heilt greit og ligger på en.. 6000.. tror jeg :P Jeg har brukt det, og det var litt ujevn mating i begynnelsen, men det var bare dårlig innstillt.. Funker greit til litt bytting av plater i karrosseri og eksos. Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondgr Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 mbfreak: Er ik vanskelig å sveise:) Bruk noen timer på å prøve deg fram med strømstyrke, trådhastighet og sånn.. Blir du vant til et apparat blir du fort dreven:) Siter VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ksveggen Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Fungerer dette på vanlig veggstøpsel, eller er du nødt til og ha en stor lump av en kontakt? :) (og jeg roter med hva som er 2 og 3fase IGJEN :sombrero: ) er vel ikke noe som heter "2-fase".........:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 er vel ikke noe som heter "2-fase".........:rolleyes: Er jo 2 faser, ellers så blir det jo dårlig m strøm.... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Er vell egentlig ikke noe som heter "2-fase" nei, men er et uttrykk som blir brukt endel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ksveggen Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Er jo 2 faser, ellers så blir det jo dårlig m strøm.... 2 fase finnes ikke og er teknisk umulig...!!! Hvordan mener du at man skal få 2 faser liksom???:chairshot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Jo, det finne tofas gett.... SÅNN HER ER DET!!!!! Enfas, f.eks TN 400 V anlegg der det er brukt fas og null til 230 V Tofas, f.eks IT 230 V, der er det brukt to faser for å få 230 V Har ingen betydnig i praksis. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ksveggen Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 og hvor går så disse fasen mellom da mener du..............!? *bare lurer* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Fasene mellom ?? Det skrev jeg jo... enfas mellom n-leder og fas(400 TN), altså kun en fas i bruk. tofas mellom to faser i et IT\TT-nett, altså to faser i bruk. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnS Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 lincoln norweld SP-170 I ....det er tingen. enfaset er det og. Har sveiset biler siden midt på åttitallet. er iallefall fornøyd med dette. Min modell er SP 140 I, men nå heter det 170. Lett å flytte,får det inn i en hylle. Utrolig stabil lysbue,lett og finstille til veeeldig tynt stål ! Magnetventil på gassen slik att alt starter med eit lett trykk :-) Det kan en ikke si om feks esab som eg har vert borti.... koster....eh..tja...4900 ca +mva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
98 volvo 940 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 e har har et telwin telmig 180 apperat og e veldig godt fornøyd, har brukt det te rustsveising men det e ikke noe problemer og sveise kraftigere ting, bare kjøp 0,8 tråd så har du et allsidig apperat:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Jeg bruker Mison 18 ved karross arbeid, og mener den er super, ikke det at jeg har prøvd så mange andre akkurat.. BTW: 1fas og 3fas takk :) (2fas? wtf?) Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Jeg bruker Mison 18 ved karross arbeid, og mener den er super, ikke det at jeg har prøvd så mange andre akkurat.. BTW: 1fas og 3fas takk :) (2fas? wtf?) hehe...bare drit i om det er enfas eller tofas, går ut på akurat det samma, var bara jeg som skulle kverulere litt... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg