Gå til innhold

Kollektivtrafikk i Oslo

Ranger emnet


buskmann

Anbefalte innlegg

Jeg var på Akershus festning i går. Da jeg skulle dra la jeg merke til at det stod mange mennesker der og haiket.

 

Det begynner å bli sjelden man ser haikere langs veien. Jeg kommer fra Vinstra og her er det ganske dårlig kollektivtrafikk, men i Oslo burde det vel muligheter nesten uansett hvor man skal?

 

Eller hva går bompengene til egentlig?

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler på at det var haikere som sto der. var vel heller yrkesaktive jenter som forsøkte å skaffe seg kunder.

 

Stor sjanse for det :P

 

Men kan ikke si at kollektivtrafikken i Oslo og Stor-Oslo er så mye å skryte av. Bompengene går jo til dyre middager og utenlandsturer for politikerene *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA... Årets tråd:soldiersf

 

Tydelig at dere mangler annet enn haikere på Vinstra!

 

var de menneskene som haiket tilfeldigvis alle kvinner mellom 20 og 80 som alle var av utelandsk opprinnelse (av typen "jeg ble tvunget hit")??

 

Atter en bra tråd av karen som vil ha luktfri wundebaum, og basser under panseret :rolleyes:

 

buskmann er konge

:thumb

 

Nei, nå måtte jeg nesten le litt (veldig mye). Dette kan utvikle seg til noe veldig morsomt.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Akershus festning i går. Da jeg skulle dra la jeg merke til at det stod mange mennesker der og haiket.

 

Det begynner å bli sjelden man ser haikere langs veien. Jeg kommer fra Vinstra og her er det ganske dårlig kollektivtrafikk, men i Oslo burde det vel muligheter nesten uansett hvor man skal?

 

Eller hva går bompengene til egentlig?

 

Kan du ikke bare stoppe å spørre hvor de skal da? :D

 

Btw: Har noen kompiser fra Ringebu, som du sikkert vet hvor er? De gutta vet veldig godt hva "haikerene" du snakker om driver med! :lol:

1997 Audi a4 2,6 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår