Mr.X Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by Silver tenkte på et ladetrykk på 0,4-0,5 dette hjelper jo dette oxo, og håper det kanskje holder.. Vis du ikke senker kompen vil du nok få problemer med 0,5bar i trykk.. Ville ikke begynt et slikt proskjekt med en diesel turbo da ville jeg heller gått for en t-3. Du må også huske at du må lare på noen måte og løse probleme med blandingsforhold,tenning(da fortening stilles av vakumet i motoren);) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Hei gutt. Trekker tilbake det jeg sa om det med turbo fra disel bil i bensin bil.. selv om en e har sendt en del mail med sa at det ikke var noe fornuftig. En kamerat av meg har turbo konvertert sin vectra 8v og han har fått tak i en gammel turbo fra en disel bil.. fra en 2,4 liter hvis jeg ikke tar helt feil.. det fungerte men ikke perfekt enda.. hehe ble røøødt nede i motorommet gitt.. litt for varmt.. men bevares turbo'n gjorde jobben. Lykke til Roger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Heisan Roger. Åssen går det? Fått no dom? Trenger du 909-dørene mine kanskje?? Eller A6-håndtaka m/blekk?? Gi lyd hvis du er int. eller vet om noen... pris blir vi vel enige om evt.:) Thomas :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg