JuIius Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by LupoB0Y Han fikk seg vel litt av et.... Den har du tenkt lenge på *LOL* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by LupoB0Y Han fikk seg vel litt av et.... Kjapp med PS der ja lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by LupoB0Y Han fikk seg vel litt av et.... HAHAHAHAHAAH lol lol lol :roll: :roll: :roll: thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by fcuk 2 stk. AGV hjelmer i manko, her lå de: Bare en liten tanke, men skal ikke forsikringsselskapet få vite om cd-spilleren, høytalere etc som de stjal? Bare hvis du ville ha noen ekstra "grunker" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by JuIius Bare en liten tanke, men skal ikke forsikringsselskapet få vite om cd-spilleren, høytalere etc som de stjal? Bare hvis du ville ha noen ekstra "grunker" Selv om du tenker som en kjeltring er det gudskjelov ikke alle som gjøre det. Synes du det er riktig at vi andre må betale høyere forsikringspremier pga slikt som dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Det er ikke spesielt kult å bli tatt for svindel og bli svartelistet fra forsikringer i fremtiden heller.. Ingen god ide. Kondolerer, sånt er jævlig kjipt fcuk. :mad: en annen ting, hvorfor ser det ut til at lowlifene som ikke klarer å ligge unna andres biler liker å smadre sideruta bak? Er det noen som vet hvorfor? Har sett det mange ganger før og. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 fordi løse ting er lettere og omsette enn å ta en hel bil.. Min søster hadde besøk i bilen hennes... De tok faktisk det sure treningstøyet hennes... Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by MaDDoG fordi løse ting er lettere og omsette enn å ta en hel bil.. Svarte du til meg? Det jeg tenkte på er hvorfor sideruta bak, og ikke sideruta foran? Det ser ut til å være flest biler med knertet rute bak etter det jeg har fått med meg. Møter mange med plast i ruta bak og. At de ikke tar frontruta fatter jeg jo. ;) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 eirikoo: det har vel med gammel vane å gjøre; når de skal stjele bilen er det ikke kjekt å sitte på masse glasskår. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by fcuk 2 stk. AGV hjelmer i manko, her lå de: Er det ikke litt dumt å legge igjen verdisaker i bilen dah??? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by tekNetium eirikoo: det har vel med gammel vane å gjøre; når de skal stjele bilen er det ikke kjekt å sitte på masse glasskår. Åja, hehe. Det var jo ikke noe dårlig poeng. :) Det burde jeg jo tenkt på.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by Mr.X Er det ikke litt dumt å legge igjen verdisaker i bilen dah??? Jo, det er temmelig teit.. Det er jo ikke hans bil heller vet du. Litt dumt å la ting som er hans ligge og slenge i den. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Nei, menneskers eventuelle inneboende ærlig- og redelighet har jeg forlengst sluttet å tro på. Den dagen man innser andre menneskers ondskap er den dagen man begynner å ta forhåndsregler mht. beskyttelse av sine saker og ting. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aov Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 En av fordelene ved aa sote rutene er at du slipper aa faa glass over alt. Var saa vidt glass i bilen min naar den ble brudt inn i. Fortsatt en del glass inni doeren men der er det litt lettere aa fjerne det. -anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by hercem Selv om du tenker som en kjeltring er det gudskjelov ikke alle som gjøre det. Synes du det er riktig at vi andre må betale høyere forsikringspremier pga slikt som dette? Bare en liten tanke... Jeg tror ikke jeg må betale mer i forsikring etter at FCUK får frastjålet cd-spilleren iom. han allerede har tap. Synes ikke du forsikringsselskapene svindler oss? Personlig har jeg aldri benyttet meg av noe form for forsikring, jeg har aldri bulket en gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg