Kjetilr Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Dette er veldig off topic, men hver gang jeg mottar en mail med vedlegg så får jeg ikke åpnet det samme hva jeg gjør! noen med et tips på hva som jeg kan gjøre? må jeg formatere den jævla maskina igjen? håper på seriøse og gode tips fra dere mvh kjetilr Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Tools - Options - Security - Så klikker du på "Do not allow atachments to be opend that could potentially be a virus Det skal ikke være en hake der.. Værsegod.. Var det no mer? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 spørs jo helt hvilket e-post program du bruker... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 takk takk.. er det noe jeg IKKE kan så er det data... Godt å få hjelp.. takk igjen... solskinn til og med ute... mvh kjetilr Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Regner med han bruker outlook.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Ja, sikkert Outlook. Husk å ta Windows update av og til da. Det er jo oppdateringer på Outlook -programvaren jevnlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg