V940R6 Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 blir bra dette mr... men vi får se hvor godt den kommer til å gå nå... funket greit nok før, men turboen er kanskje litt liten.... mistet liksom draget (testet den da Christer eide den...) så får vi se om jeg oppgraderer 940 til å heltidsparkere deg=p Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_man Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 blir bra dette mr... men vi får se hvor godt den kommer til å gå nå...funket greit nok før, men turboen er kanskje litt liten.... mistet liksom draget (testet den da Christer eide den...) så får vi se om jeg oppgraderer 940 til å heltidsparkere deg=p du no måkje du bli så sur her! hehe. synest no den går greit nok, har fått tilbud om litt andre ting til motoren, så vi får no sjå.:lol: bilen er bra den! men du skal vite at eg sitter stor pris på tips da. Siter vw caddy 2006 1,9tdi vw boble cab roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 du no måkje du bli så sur her! hehe. synest no den går greit nok, har fått tilbud om litt andre ting til motoren, så vi får no sjå.:lol: bilen er bra den!men du skal vite at eg sitter stor pris på tips da. jeg finnes ikke sur :boxers he he den hadde en periode under christer etter at den ble chippet at den ikke gikk helt i lodd.. hva som gjorde det vet jeg ikke, men tror han forsøkte seg med for høyt trykk på for liten turbo... du får skaffe deg en slik hybridsak ,så funker det sikkert gull... så kan du dumpe gamle turboen her så jeg får ene maskinen min klar :volvsmile Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Steikje! Ser man det du! Bra du fikser opp bilen! Blir vel fart på den til sommeren eller? Ska du gjøre noe med karosseriet og eller? Ett hett tips er å bytte til nye typen bakluke.. De nye ruste jo ikke.. Sjåast! Hehe.. visst faen ruster de nye også bare ikke fullt så kjapt som de gamle. De eneste som er rustfrie er de fra 93 som er i alu.. men det er sjelden vare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_man Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 jeg finnes ikke sur :boxers he heden hadde en periode under christer etter at den ble chippet at den ikke gikk helt i lodd.. hva som gjorde det vet jeg ikke, men tror han forsøkte seg med for høyt trykk på for liten turbo... du får skaffe deg en slik hybridsak ,så funker det sikkert gull... så kan du dumpe gamle turboen her så jeg får ene maskinen min klar :volvsmile kjøper eg større turbo må eg vel til med andre ting!? har en 531 topp for hånden, bør eg kjøpe den? ka mere må eg evt. kjøpe Siter vw caddy 2006 1,9tdi vw boble cab roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 kjøper eg større turbo må eg vel til med andre ting!? har en 531 topp for hånden, bør eg kjøpe den? ka mere må eg evt. kjøpe Tror ikke du må ha no spesiellt anna, er bare å bytte til 531. Og det var den alu-bakluka jeg mente. Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_power Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 HØ, og da seie du? eg bur no i modaln og har no kjøyrt frå deg manjen gonga! da veit du! så eg trur maskinerie ditt e alt for lite! Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_power Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 jeg finnes ikke sur :boxers he heden hadde en periode under christer etter at den ble chippet at den ikke gikk helt i lodd.. hva som gjorde det vet jeg ikke, men tror han forsøkte seg med for høyt trykk på for liten turbo... du får skaffe deg en slik hybridsak ,så funker det sikkert gull... så kan du dumpe gamle turboen her så jeg får ene maskinen min klar :volvsmile HØ, og da seie du? eg bur no i modaln og har no kjøyrt frå deg manjen gonga! da veit du! så eg trur maskinerie ditt e alt for lite! Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_man Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 HØ, og da seie du? eg bur no i modaln og har no kjøyrt frå deg manjen gonga! da veit du! så eg trur maskinerie ditt e alt for lite! fredrik b.!!!!:fucku: Siter vw caddy 2006 1,9tdi vw boble cab roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_man Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 no er motoren honet og klar for montering igjen. bilder kommer!!:win Siter vw caddy 2006 1,9tdi vw boble cab roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_man Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 bilen er solgt. dummeste eg har gjort noe sinne!!! Siter vw caddy 2006 1,9tdi vw boble cab roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 :oohh Høffer?? Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg