chiptune Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Syns du skal beholde treinteriøret iallefall, mye finere en det en svart plast... Indeed:) Har sett mange som har lakkert det i bilens farge, og det blir faktisk litt rått, men tviler på det blir slik hos meg med det første:P Siter - 1995 Audi A4 1,8T x 1989 Ford Sierra 2,0i CLS - Solgt x 1987 Ford Sierra 2,0IS - RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 91mod Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 et tips: fjern audi emblema på bagasjeroms luka:) det blir tøfft + at du får en mye mer clean hekk. Fin bil:) Siter Audi A4 1,8T 1996 Golf 1,8GL 1991 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Syns du skal beholde treinteriøret iallefall, mye finere en det en svart plast... Nå kan man lakkere de listene og sånt i bilens farge f.eks. Da ser det med en gang MYE bedre ut. Men det er nå min mening :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiptune Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Hvor får jeg tak i en passende dumpventil, og et effektanlegg til denne bilen? Siter - 1995 Audi A4 1,8T x 1989 Ford Sierra 2,0i CLS - Solgt x 1987 Ford Sierra 2,0IS - RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Kjøp deg helle resirkventil og åpent konfilter ikke dump. Billig effekanlegg er jo simons. Men kommer ann på mye du gidder legge i det. Jeg selv på den gammle bilen laget eksosen selv fra 3"downpipe og eksosanlegg helt ut bak med en bakre lyddemper fra simons. Skulle du gjort det så hadde det gjort seg med IC i front og chipp om du ikke har gjort det også:) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiptune Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Kjøp deg helle resirkventil og åpent konfilter ikke dump. Billig effekanlegg er jo simons. Men kommer ann på mye du gidder legge i det. Jeg selv på den gammle bilen laget eksosen selv fra 3"downpipe og eksosanlegg helt ut bak med en bakre lyddemper fra simons. Skulle du gjort det så hadde det gjort seg med IC i front og chipp om du ikke har gjort det også:) Hva er forskjellen på resirkventil og dump? Er ikke helt inni akuratt det der:) Takk for svar:) Siter - 1995 Audi A4 1,8T x 1989 Ford Sierra 2,0i CLS - Solgt x 1987 Ford Sierra 2,0IS - RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 En dump slipper ut trykket og en resirk resirkulerer det. Med dump i pådrag slipper du ut alt trykke da du girer og må bygge det opp igjen mens resirk resirkulerer den så du slipper bygge opp alt på nytt = bedre respons. Dette var kort forklart. Anbefaler deg Viper resirk og et konfilter, ta kontakt med Tore på w...turbopower.no å få en bra pris. Se nylig tidligere linker med guide hvordan man fikser konfilter på bilen. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Her er link til konluftfilter guide jeg laget http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146930&page=5 Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiptune Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Takk skal du ha:) Siter - 1995 Audi A4 1,8T x 1989 Ford Sierra 2,0i CLS - Solgt x 1987 Ford Sierra 2,0IS - RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Bare hyggelig, håper den er til noe hjelp. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Har du ekstralys i RS fangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 fin audi det der :) stusser litt på resirk og luftfilter hadde vært fint med litt mer lyd ..... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 fin audi det der :) stusser litt på resirk og luftfilter hadde vært fint med litt mer lyd ..... Skal love deg at det blir lyd av de tinga. Blir rå sugelyd da du gir på og fin slippe lyd. Straffer du bilen blir det fin suge lyd og en høy plystre lyd. Jeg angret ikke et sekund da jeg byttet. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeg har Dahlback resirk ventil, og Neuspeed p-flo air intake kit (åpent filter) så kan du jo høre på lyden i min når vi sees.. Er jo mye susing med tøft er det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiptune Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Har du ekstralys i RS fangeren? Ikke noe mer enn grøftelysene, hvis det var dem du tenkte på? Jeg har Dahlback resirk ventil, og Neuspeed p-flo air intake kit (åpent filter) så kan du jo høre på lyden i min når vi sees.. Er jo mye susing med tøft er det:) Jepp, jeg får ta å høre godt på lyden i din bil når vi sees:) Siter - 1995 Audi A4 1,8T x 1989 Ford Sierra 2,0i CLS - Solgt x 1987 Ford Sierra 2,0IS - RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg