thxman Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 hehe...... godt å høre at du tar det så fint! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 kanonmorro at du gjør slikt! Er alt virkelig godkjent, både av moren din og av av staten? Steeeeike! Edit: Ikke spesiellt imponert over fartskrytingen din. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calli-Turbo Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 hehe får mer fart på min Kadett GSi 16v som er ORGINAL da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Er de bildene fra Turbo Perfomance treffet på rudskogen i mai? Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 hehe får mer fart på min Kadett GSi 16v som er ORGINAL da Mer fart ja, men å bruke År å Dag på å komme dit er en annen sak :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Er de bildene fra Turbo Perfomance treffet på rudskogen i mai? ja jeg tror det. Sitter du med no flere bilder? eller video? hadde vært fett å vise modern hva bilen blir brukt til ellers:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 ja jeg tror det. Sitter du med no flere bilder? eller video? hadde vært fett å vise modern hva bilen blir brukt til ellers:) Så på en film fra det treffet som jeg fant her at du dreiv og nappa i brekket midt inni filmen. Er vel bare og søke på det så finner du den nok. Får prøve jeg Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Genialt prosjekt RDL! :happyhappy: Det er jo en vanlig spøk, å bytte motor i mors bil, etc. Men det er første gang jeg har sett noen som er sprø nok til å gjøre det! :eddie P.S. Tøff kjøring på ruudskogen i sommer :sombrero: Edit: Du er på sommertreff videoen til pudding. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calli-Turbo Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Hehe ja går ikke SPESIELLT fort når jeg passerer 220, d skal jeg innrømme:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Hehe genialt prosjekt, synes virkelig morra di det er greit?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 leste ingen posten jeg skrev? :| Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 leste ingen posten jeg skrev? :| Alle leste den, ingen bryr seg. :hellothere: Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Alle leste den, ingen bryr seg. :hellothere: Thats right;) Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg